Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 heisann! jeg har et såkalt lite "sexproblem" min gutt vil ha meg hele tiden! det er nesten deilig å kunne si sannheten om at jeg har mensen nå slik at vi ikke kan ha noe seksuell kontakt der nede! nesten slik at jeg har mensen lenger enn det jeg egentlig har! det er først da han ikke maser så masse! men ellers maser han 24 t i døgnet! han skal snakke om det hele tiden og ha det .. jeg har forsjøkt å si at jeg ikke vil eller orker så masse, klart jeg også vil ha han, men ikke hele tiden! men når jeg sier dette tror han at han ikke er bra nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 Prøv å forklare ham at folks libido kommer i forskjellige størrelser, som alt annet. Det betyr ikke at han ikke er bra nok, men at du har din appetitt, og når du er mett så er du mett. Kanskje han kan ta litt hensyn til det? Og møte deg på halvveien iallefall? Det vil nok ta litt tid å få dette inn i hodet på ham (at jo, du lyster på ham, men ikke 24/7, og han er svært attraktiv for deg) men det går ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå