Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Jeg sitter og ser på akkurat nå, og noen av svarene fra beautyene er ustyrtelig morsomme. Et par av dem svarte på spørsmålet om hvor høy IQ de har.. Hun ene tenkte hun hadde rundt 3000, og en annen av dem hadde en IQ som lå på C... og det ville si sånn ca 3,5. Solen er forøvrig en planet, den er bare for varm til at vi kan..dra dit.. De er morsomme, og det er skremmende at disse med tiden antakelig skal oppdra barn...
Gjest Leya Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Satt og så på jeg også! La inn en tråd om det et annet sted. Holdt på å le meg fillete!
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Er det ikke deilig? jeg var sikkert teit da jeg var 21 jeg og, men jeg har alltid visst hva solen er og hva et kontinent er - har også alltid kunne nevne minst to av dem (Og jeg var ikke skoleflink, så jeg er ikke noe unikum akkurat)
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Det var så mange rare svar. På en side er det utrolig morsomt å høre noen egentlig voksne mennesker lire ut av seg slike ting, på en annen side er det jo egentlig tragisk. Men de minner meg altfor mye om ei jente jeg hadde i klassen på vidergående. I tredje klasse hadde vi en lærer som brukte mye muntlige "prøver" (han spurte spørsmål og alle kunne rette opp hånden), og husker godt den dagen vi hadde om kriger i Europa i moderne tid (1900-tallet). Da vi kom til den spanske borgerkrigen, spurte læreren om hvor den utspant seg, han ville altså frem til hvilke steder som var virkelig utsatt etc. Hun klarte å svare at dette var jo vanskelig å svare på da denne krigen utspant seg på så mange forskjellige steder i verden, men at det i all hovedsak var en krig mellom Japan og Kina. Hun mente det dønn seriøst. Læreren var faktisk veldig flink og prøvde å la henne få ro i land svaret og prøvde å hjelpe henne til å forstå at det her var snakk om en spansk krig (spansk = Spania) og at borgerkrig egentlig betyr krig innad i ett land, men dessverre ble hun mer skråsikker på seg selv og sitt opprinnelige svar og la ut om at hun var sikker på at denne krigen pågikk over en tusenårsperiode. Dessverre var dette egentlig ikke uvanlige svar fra henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå