Gå til innhold

Hva skal du på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg ville vært ute med venner men blir nok sittende inne...

Hva skal du? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Eg skal fest 16., så trur ikkje eg blir å sjå i første toga.

skal og ut og ete med venna utpå dagen.. :)

Skrevet

Vi kommer til å sove til vi våkner, kanskje rekker vi å se litt av barnetoget på TV mens vi spiser frokost. Etterpå blir det ren avslapning før vi får besøk på kvelden og skal grille.

Skrevet

Slappe av på dagen og jobbe på kvelden :tristbla:

Gjest Hufsa
Skrevet

Skal til byen å se min datter gå i 17. mai tog for første gang :)

Deretter blir det grilling sammen med familien min

Gjest -eline-
Skrevet

...sitte inne foran dataen og gjøre ferdig presentasjonplakat i Illustrator tenker jeg... :forvirret:

Skrevet
Jeg reiser bort 17.mai :danse:

Me too (men vi reiser 16. da ;) )

Gjest Hipsters
Skrevet

Skal gå i barnehagetoget med sønnen min. Spise is og pølser :)

Gjest Gitte
Skrevet

Skal på fotballkamp den 16, og tilhørende fest etterpå når LSK banker Molde. Så går nok mesteparten av 17.mai med til å sove.. Får se hva vi gjør på kvelden. Ingen planer enda :)

Gjest bamsemums
Skrevet

Vi skal nok på middag til mine foreldre, koselig det. :)

Gjest Emera
Skrevet

Skal stå og se datteren min gå i tog med skolen. Deretter drar vi til et fast treffsted og får kaffe og kaker og sånn. Kanskje vi drar og ser på folketoget etterpå, får se hvor kaldt det blir.

På ettermiddagen får vi besøk, og skal spise middag. Været avgjør om vi tar en tur opp til skolen og arrangementet der.

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg skal spise lunch hos mormor, i alle fall, og muligens treffe en kamerat etterpå.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg skal:

1: Være med venner, grille og muligens drikke meg fin på vin.

eller:

2: Sove bort hele dagen og muligens se litt av toget på TV.

Jeg tror jeg tar den i to'ern. :)

Skrevet

Har kjempelyst å gå i morgenprosesjonen, som jeg har gått i i mange år. Men i år passer det dårlig for mine venner å bli med, så jeg får visst ikke gått likevel. Jaja. Noen friske morgenfugler som vil bli med kl. 06.45? :ler: ellers blir det vel til å tre på seg bunaden og gå å se på barnetoget, folketoget og russetoget evt. Får se.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke helt bestemte planer enda, men satser på at det blir fint vær og utepils og at jeg kanskje treffer en kjekk mann. :sjarmor:

Skrevet

Vi skal til mine foreldre, gå i tog og se på det programmet som måtte være i bygda, og så hjem og spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...