Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dette er dataseksjonen, passer det vel med litt info om E3 her. For de av dere som ikke vet hva det er, fear not; E3, eller Electronic Entertainment Expo, er verdens største spillmesse, og forgår i akkurat nå i Los Angeles. Prøv gamespot for mer info.

For dere som vet hva vi snakker om, hva synes dere så langt? Min knapp er på Nintendo, siden spillene deres faktisk ser spennende ut, i motsetning til konkurransen, samt tennisen på slutten av nintys pressekonferanse var ubetalelig ^^;

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg følger med! (Men det er vel mest fordi samboeren min er der nede i forbindelse med jobb.)

Wii ser veldig bra ut, og i følge min kjære er det veldig moro også. Han får visst ikke med seg så mye annet fra messa... :ler: Gleder meg til å teste Wario Ware på den!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg følger ikke med, men samboeren min gjør det. Mye Wii-snakk her i huset for tida.

Gjest Gjest
Skrevet

Wii betyr tiss eller å tisse. Ganske morsomt egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, kjempemorsomt. :ironi:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det gjør det jo ikke. Wee betyr tiss eller tisse, Wii er navnet på en spillkonsoll. Og det betyr sikkert noe spesielt på japansk, men garantert noe som er langt fra den engelske betydningen ;)

Følger sånn halvveis med. Fulgte bedre med i fjor - i år fikk jeg faktisk ikke med meg at det var E3 før det begynte.

Tror at Nintendo har gjort en rekke geniale grep i forbindelse med Wii, både funksjonsmessig og prismessig. Ikke tvil om at Sony med sin nye Playstation kommer til å tape konsollkonkurransen for kommende generasjon.

Skrevet

Følger med i ånden, dvs. jeg vet at den går, og leser oppsummeringene på datanyhetssider. Men jeg har ikke tid til å følge med i alle detaljene som skjer der akkurat nå om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...