Gjest Espera Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Går du med det i sommer også? I tilfelle - hva bruker du til? Av topper, jakker, sko osv....
loffen Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg har kjøpt meg ett i dag jeg. Hvitt og nokså langt. Klart du kan bruke det fra i fjor! Deilig på varme dager med en singlett til eller en pen genser når det er kaldt? Og sandaler på sommeren.. Gleder meg. (måtte inn og rette et par stavefeil ) Endret 11. mai 2006 av loffen
Millis Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er nok en av de tre som ikke synes det er fint... Synes ikke det var fint i fjor og heller ikke i år, så jeg anbefaler å legge det bort...
Ephemera Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Jeg kjøpte meg et fint hvitt, sidt sigøynerskjørt på tampen av sommeren i fjor. Jeg fikk ikke brukt det i fjor, men har allerede brukt det i år! Kommer nok til å bruke det mye! For jeg synes det er fint og jeg orker ikke å bry meg om det er moderne eller ikke i år.
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er nok en av de tre som ikke synes det er fint... Synes ikke det var fint i fjor og heller ikke i år, så jeg anbefaler å legge det bort... ← Du anbefaler å legge det bort fordi du ikke liker det?
Gjest Vinga Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har et brunt og et kakigrønt. Brukte det brune noen ganger i fjor, i år får jeg ikke brukt noen av dem (for trange over rumpa pga graviditet)... Lurer på om jeg skal legge dem på loftet.
Ephemera Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 ... Jeg har forresten flere sånne skjørt også... både sorte og brune! Bruker dem også, men på godværsdager liker jeg best å ha på meg lyse klær.
Gjest femme Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Har tre slike skjørt fra i fjor og kommer sikkert til å kjøpe meg noen flere i år også. Må legge til at jeg er akkurat fylte 29 og jeg følger ikke moten slavisk. Jeg passer overhodet ikke sterke farger, (som er in i sommer) og synes denim er kjedelig. Derfor går jeg i hvitt og sort (vel å merke at det er jo også in i sommer da men) brunt og khaki, og de mer klassike lyse, duse sommerfargene som faktisk kler meg. Dessuten elsker jeg bohem\sigøyner-stilen. Synes forresten det å gå i siste skrik er noe for tenåringer - altså lite aktuelt for de over 23. Moten for den mer voksne ungdommen og unge voksne er ofte mer overflytende og holder seg lengre enn moten for den yngre garde. Men om du er 18 og elsker sigøynerskjørt så bruk det! Selv om det ikke er like in i år som ifjor.
Ephemera Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 Kommer på at jeg har enda flere sånne skjørt Jeg har jo et som jeg har brukt masse i vår, et i sand eller veldig lys brunt som jeg kjøpte på Bik Bok nå i vår. Med broderte små blomster i samme farge på, litt kreppet i stoffet. Det er helt nydelig! Så ikke kan jeg skjønne at det ikke er moderne heller, når de selger sånne skjørt i butikkene fremdeles? Jeg har også et i kamel som jeg kjøpte på Bik Bok i vinter. Og jeg signerer forrige innlegg. Jeg har utrolig mye klær og kjøper utrolig mye klær, men jeg følger ikke moten slavisk. Det samme gjelder forøvrig meg og babydolltopper og jeans med sleng. Jeg bruker det fordi jeg liker det!
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #10 Skrevet 11. mai 2006 Det var gøy i fjor, så jeg bruker ikke mine i år
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Det er ut i år. bare så dere vet det. Sigøyner stilen altså..
Gjest Sexy Cath Skrevet 11. mai 2006 #12 Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil ikke bli sett levende i ett slikt skjørt i år.
Ephemera Skrevet 11. mai 2006 #13 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Jeg vil ikke bli sett levende i ett slikt skjørt i år. ← Nei, jeg ventet bare på at du skulle komme her og spy utav deg noe sånt, ja! Endret 11. mai 2006 av Ephemera
Gjest Sexy Cath Skrevet 11. mai 2006 #14 Skrevet 11. mai 2006 Nei, jeg ventet bare på at du skulle komme her og spy utav deg noe sånt, ja! ← Hun spør og da må jo jeg også få lov til å svare.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #15 Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil ikke bli sett levende i ett slikt skjørt i år. ← Du vil sikkert peke og le av de som bruker det også..?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #17 Skrevet 12. mai 2006 Jeg vil ikke bli sett levende i ett slikt skjørt i år. ← Men cityshorts derimot?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #18 Skrevet 12. mai 2006 Har tre slike skjørt fra i fjor og kommer sikkert til å kjøpe meg noen flere i år også. Må legge til at jeg er akkurat fylte 29 og jeg følger ikke moten slavisk. Jeg passer overhodet ikke sterke farger, (som er in i sommer) og synes denim er kjedelig. Derfor går jeg i hvitt og sort (vel å merke at det er jo også in i sommer da men) brunt og khaki, og de mer klassike lyse, duse sommerfargene som faktisk kler meg. Dessuten elsker jeg bohem\sigøyner-stilen. Synes forresten det å gå i siste skrik er noe for tenåringer - altså lite aktuelt for de over 23. Moten for den mer voksne ungdommen og unge voksne er ofte mer overflytende og holder seg lengre enn moten for den yngre garde. Men om du er 18 og elsker sigøynerskjørt så bruk det! Selv om det ikke er like in i år som ifjor. ← Helt ok at du føler det sånn, men er ikke enig i at mote er for dem under 23!!! Jeg er selv snart 29 og synes det er kjempespennende med moter og klær. Følger ikke moten slavisk, og bruker favorittplagg i år etter år, MEN elsker nye trender. Har f.eks kjøpt cityshorts, vester, bukseseler(!) som jeg kombinerer med ting jeg har fra før.
Ephemera Skrevet 12. mai 2006 #19 Skrevet 12. mai 2006 Men cityshorts derimot? ← Ja, cityshortsen forsvant vel fra motebildet for omtrent 10 år siden... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #20 Skrevet 12. mai 2006 Ja, cityshortsen forsvant vel fra motebildet for omtrent 10 år siden... :klø: ← Cityshorts er in denne sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå