Gjest fast gjest Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 det er mange slags type melkerstatning til barn.collett og nan foreksempel. hva synest dere er best?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 brukte collett på sykehuset så lenge jeg var der brukte NAN da jeg kom hjem og fikk en baby med kolikk og gulping når hun var 4mnd begynte jeg å bruke collett igjen og har brukt det siden. Veldig fornøyd med collett jeg da!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 brukte collett på sykehuset så lenge jeg var der brukte NAN da jeg kom hjem og fikk en baby med kolikk og gulping når hun var 4mnd begynte jeg å bruke collett igjen og har brukt det siden. Veldig fornøyd med collett jeg da! ← jeg brukte collett med førsten jeg også.var veldig fornøyd. Har hørt mange som har klaget på nan melken.
yvoesp Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Vi brukte NAN hele veien til begge våre unger. Det var det de hadde på klinikken og derav ble det fortsatt med den siden. Vi har ikke hatt kolikkbarn, men om det hadde med melkeerstatningen å gjøre vil jeg ikke påstå. Vi brukte Avent- flasker en periode og da ble ungene veldig "luftige", men etter å ha kjøpt Dr. Brown- flasker, gikk hele spedbarnstiden som en lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå