Gå til innhold

13åringer i SMÅBY bytter sex mot alkohol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
ja sånn går det når man bor i en småby og ikke har fått oppdragelse

Rart, det er omtrent den tanken mange får når de leser innleggene dine.

Du glemte forresten å poste denne tråden på Skråblikk.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det er faktisk et skikkelig stort problem der det skjer.... Og om det ikke er oppdragelsen det går på (tviler litt på det), må det være et eller annet galt i små samfunn der dette blir så vanlig at alle kjenner noen som har gjort det

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Det er faktisk et skikkelig stort problem der det skjer.... Og om det ikke er oppdragelsen det går på (tviler litt på det), må det være et eller annet galt i små samfunn der dette blir så vanlig at alle kjenner noen som har gjort det

Går utifra at du da mener det er noe galt i større samfunn også, hvor dette er minst like utbredt?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Ja, der dette foregår er det noe galt uansett. Men i større byer er det så mange ulike ungdomsmiljøer at det for det meste bare er ungdom som fra før er marginaliserte som havner i miljøer der dette skjer. Mens i noen småsamfunn kan dette plutselig bli "vanlig" på en måte som ikke skjer i større samfunn med mange ulike miljøer. Dette betyr på ingen måte at det er noe bedre for de marginaliserte ungdommene som gjør dette i byer, fenomenet er bare annerledes...

Skrevet

trenger ikke være i små byer dette. kjenner igjen fenomenet fra trondheim...

ille.

og på bygda, hvor jeg også har tilbragt noen år, står 12åringer utenfor senteret og spør om jeg kan kjøpe røyk til dem..

Gjest vega i.i.
Skrevet

Jeg fikk ofte tilbud da jeg var under seksual lavalder fra langt eldre menn. Jeg sa bare nei og satte grensene selv. Det hadde min far lært meg. Jeg vokste opp i en generasjon som fikk frihet under ansvar.

Hva som har skjedd siden da vet jeg lite om, men det er skremmende. Min far fortalte meg konkrete historier fra byen, om kvinner som alltid kom alene på fest, men aldri gikk alene hjem...

Det skremte jo meg så klart, for sånn vil ingen ha det i livet sitt.

Foreldre burde ta seg en prat med barna sine. Det er min oppfatning.

Men foreldrene er vel enten flau eller for opptatt av egne saker...

Skrevet
Rart, det er omtrent den tanken mange får når de leser innleggene dine.

Du glemte forresten å poste denne tråden på Skråblikk.

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Det blir veldig feil at flere her fokuserer paa hva jentene gjoer, og ikke mennene som utnytter dem.

Det er mennene som gjoer noe kriminelt, ikke jentene.

Merker jeg blir litt uggen bare ved tanken paa gamle menn som sitter paa strandfester hvor det ellers bare er unge tenaaringer og mange overstadig berusede.

Gjest Gjest
Skrevet
Det blir veldig feil at flere her fokuserer paa hva jentene gjoer, og ikke mennene som utnytter dem.

Merker jeg blir litt uggen bare ved tanken paa gamle menn som sitter paa strandfester hvor det ellers bare er unge tenaaringer og mange overstadig berusede.

Jo, men det er også en kjensgjerning at menn har en høyere sexdrift enn jenter/kvinner...

Gjest gjest1
Skrevet
Jo, men det er også en kjensgjerning at menn har en høyere sexdrift enn jenter/kvinner...

Det forsvarer ingenting. Du ligger ikke med en 13-åring. Selv om det du hevder skulle stemme, har voksne menn et ansvar. De er mennesker med fri vilje, ikke gorillaer.

Gjest Gjest
Skrevet

Nettopp.

Skrevet

Enig!

Det er mennene som har problemet her.

Gjest Gjest
Skrevet
Enig!

Det er mennene som har problemet her.

jepp,mennene og sexy cat!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...