LadyInRed Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Varene jeg hadde bestilt var ødelagt....., og servicet er nå ute av produksjon Jeg vil gjerne prøve å få tak i deler andre steder fra......Så er det noen som vet om steder de enda selger servicet mitt??? Det heter Clio og er fra Wegdwood.
*Anne* Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Har du hørt med Christiania Glasmagasin? De forhandler i hvert fall Wedgwood servicer. Christiania Glasmagasin
LadyInRed Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2006 Christiania Glassmagassin fører Wedgwood ja, men ikke serien Clio dessverre.....
LadyInRed Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2006 jeg samler foresten på Clio med SMAL dekor. MEn vet noen om steder de selger Clio med BRED dekor istedet, så er jeg interessert i det og !
skrue Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Legg inn et permanent søk på finn.no som sender deg en e-post hver gang søkeordet du har lagt inn stemmer overens med det du leter etter. Det har jeg tjent mye på. Ellers er ebay, www.ebay.de (Tyskland) eller www.ebay.com et sted å søke på.
LadyInRed Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2006 bra tips! dessverre hadde de ikke nok av det jeg trenger der.......
skrue Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 bra tips! dessverre hadde de ikke nok av det jeg trenger der....... ← Du må legge inn et søk som sender deg en e-post hver gang noen legger ut for salg av det du ønsker. Jeg har søkt etter et bestemt mønster og ganske nylig fikk jeg ett treff. Det er fjerde gang i løpet av to år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå