Marianita Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har hatt brudekjolen min ute for salg en god stund, men den blir ikke solgt.. Det er jo så mange fine kjoler rundt omkring. Noen som vet om en brudesalong/butikk som kjøper inn brukte kjoler? Min nydelige kjole fortjener en bedre skjebne enn mitt klesskap:)!
Nordlandspia Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 (endret) ... Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
*Emma* Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Enig m Nordlandspia.....husk merket på kjolen din og gjerne modell navnet også. Jeg har hele tiden søkt spesifikt på de modellene fra Maggie Sottero jeg liker.... Og en ting til....selvom du synes det er verdens fineste kjole.....vær realistisk og se hva andre liknende kjoler går for. Jeg har sett noen på Finn feks som har kjoler som overhodet ikke "matcher majoritetens" smak også er prisen mye høyere enn andre kjoler av "finere merker" etc etc. Jeg har feks en kjole jeg synes er nyyyydelig - men jeg har ikke sett noen av den på Finn ( noe som selvfølgelig kan være fordi den er sjelden) men det kan også være fordi andre ikke liker den....Skal jeg selge kommer jeg derfor til å prøve med en ålreit høy pris først...men går ikke det vil jeg ganske raskt skru ned prisen fordi da er den nok ikke så "fin etter andres smak" som min....om du skjønte.....dårlig forklart....
Gjest Gjest_Mariannne_* Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Kjolen min er skreddersydd av en syerske i København.. Så det er jo ikke noe merke eller modell. Det er derfor jeg kaller den "den eneste ene" Kan jo skrive navnet hans da.. Jesper Høvring.. Jeg har lagt den ut på Ditt bryllup, finn.no og annonse.no. Jeg får bare ta tiden til hjelp. Ordner seg nok:) Takk for svar!
Krista83 Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Hva med å skrive at den er skreddersydd til deg da? Skreddersydd brudekjole av ........ som tittel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå