Floja Felíz Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Nå skal vi begynne å lage noen eksempler på invitasjoner, og vi har kjøpt transparante ark som vi tenkte at vi skulle bruke inni. MEN jeg lurer på: finnes det en lur og pen måte å feste kun ETT ark inni, altså ikke brettet og bundet sammen, men bare ett enkelt ark inni invitasjonen? Hvis ikke blir jo den ene siden "tom", og det ser kanskje litt rart ut? :klø: :klø: :icon_question:
Gjest HB Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Du kan jo hulle med hullemaskin og tre et silkebånd gjennom. Kanskje ikke veldig spennende, men.... Du kan jo brette arket og ha et "bilde" på side 1 og selve invitasjonen på side 3. Vi hadde invitasjonen på side 1 og på side 3 hadde vi generelle opplysninger. Det hele ble bundet sammen av et tynt silkebånd i ryggen. Hilsen Lille meg
Snurrepippen Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Her er en liten idemyldring: - En stripe RX lim innerst i ryggen? Ikke helt sikker på hvordan det blir med gjennomsynligheten på limet, men.. - Du kan jo evt brette arket litt over kanten i toppen og lime det fast på baksiden. - Sy med symaskin/ tråkle med en litt fin tråd ...det ble vist en veldig kort myldring....
Nordlandspia Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Lassie Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Hvis du skal bruke noe som helst slags lim eller tape til å feste, så må du kjøpe vellumtape - det finnes egen dobbeltsidig tape til transparente ark (vellumark), fordi vanlig lim eller dobbeltsidig tape vises igjennom.
Floja Felíz Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2006 Tusen takk for gode tips, jenter! Jeg setter i gang og prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå