Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å parkere gratis i Tønsberg noen steder (sentralt)?

Eller er det bare de svindyre automatene? Hvor er det isåfall billigst?

Gjest Gjest
Skrevet

En stund siden jeg var i Tønsberg nå, men jeg tror ikke det er blitt enklere for å si det slik... Så nei. Man betaler til øya blør for å ha bil i den byen, det lønner seg å ta tog. Så slipper du å tenke på det.

Skrevet

Ikke alle har mulighet til å ta tog.

Men jeg har fåt tips om et sted i nærheten av Byggmakker Zeiner.

Skrevet

Det kommer an på når på døgnet du skal parkere der. De fleste automatene i byen koster 10 kr første timen og derretter 24 kr pr time. Svinaktig dyrt ja... Jeg har ikke klart å finne noen gratis-plass der i byen desverre.

Skrevet

Zeinertomta er ikke gratis mer så vidt jeg vet. Men jeg tror ikke det er så aller verst dyrt der. Er du der litt seint på dagen er det ikke alltid like lett å få noe for mange som jobber i byen bruker den plassen.

Men kjører du forbi jernbanen og svinger opp mot sykehuset så er det en parkeringsplass på høyre side rett etter kirkegården der (langs gjerdet). Du må svinge inn høyre rett etter krysset med forgjengerfelt (tror det er et skilt inn også). Husker ikke akkurat prisene der, men det er ikke så dyrt og da er du rett ved jernbane/buss/farmandstredet. Lurer på om det er 7,- første timen og så stiger det litt.

Skrevet

Gikk forbi i stad så jeg sjekket pris.

0-4 timer 7,- pr time

for hver time opp til 9 timer etter det 5,- pr time.

Og det står et p-skilt (nesten oppi et tre) med pil.

Skrevet

Fant gratis p-plass!

Ved kirka (ikke langt fra Rica-hotellet). På den ene sida av kirka er det betalings, og på den andre siden er det gratis. :) Var ikke så mange plasser, men det var akkurat en ledig da jeg kom.

Men det er jo gratis etter 18 flere steder, så det er ikke så ille.

Takk for hjelpen, Miss og Nella. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...