Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Følgende sak har blitt utolig dum: For noen uker siden spurte en venninne om jeg og to andre ville være med på en spa-dag, da hun hadde fått rabattkort på dette. Det ble endel sms fram og tilbake mellom oss fire, fordi det viste seg vanskelig å finne en dag alle kunne. Jeg var den som hadde mest ledig tid. Det ble enighet om å ta det til høsten i stedet, og jeg ble derfor ganske lei meg da jeg fikk høre at en av jentene hadde trumfet gjennom å ta den ene helgen i vår jeg ikke kan fordi det passet best for henne da. Da jeg sa fra at jeg var lei meg, og foreslo å finne en ettermiddag en ukedag i stedet fikk jeg bare en skyllebøtte tilbake om at jeg ikke kunne forvente at de skulle sette alt på hodet for å tilpasse min timeplan... Ikke at det er noen big deal det m spa, men måten ting er gjort på, og at ei av jentene er sint er leit.. Skulle jo tro vi er fjortiser, men det er vi ikke. Jeg er ikke vant til å krangle med noen, iallfall ikke om sånt småtteri, og skjønner ingenting! Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg å forstå hvorfor hun er sint.... Er jeg helt teit som er lei meg for dette. ????
mallina Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Nei jeg syns nå ikke det.. Hvis dere alle prøvde å lete etter en dag som passet alle, så hvorfor utestenge deg? Da burde jo den dagen passe for ALLE.. Hvet ikke hvorfor hun er sint, det må du kanskje bare spørre henne om..
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Dama liker deg ikke. Mest sansynlig er hun sjalu på deg for et eller annet. Hun ønsker å skvise deg ut av venneflokken og har tydelig klart det. Så dumme kjerringer hadde jeg ikke ofra energi på. Finn deg nye venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå