Grace Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Har kjøpt disse Bildet er fjernet. I henhold til reglene kan du bare legge inn private bilder, som du selv har kopirett til. Newt -mod men de lukter helt sykt!! Sånn kjemisk lukt liksom.. Har hatt de på verandaen i to dager, og de har stått med lukte kuler i nå i nesten en uke men jeg får ikke bort lukten.. Er ikke like ille nå, men fortsatt ikke bra nok til at jeg kan bruke dem i konfirmasjon på søndag.. Noen som har noen tips? Endret 12. mai 2006 av Newt
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Prøv å spray de med X- it! Det skader verken skoen eller foten eller lukter i ettertid.. Sniksprayer stinkadorene til samboern med det hvertfall.
Ginen Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Har også tro på den x-it greia. Hvis du blir desperat kan du jo vurdere å gni dem godt inn i matavfallet. Forandring fryder, også m/tanke på parfymer
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 jeg kjøpte et belte for 3 uker siden og det stinker noe så utrolig!!! det har lagt ute på verandaen i to uker og det lukter like mye. Til slutt brukte jeg såpevann å vaske/tørke de med og det hjalp betydelig...
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 jeg kjøpte et belte for 3 uker siden og det stinker noe så utrolig!!! det har lagt ute på verandaen i to uker og det lukter like mye. Til slutt brukte jeg såpevann å vaske/tørke de med og det hjalp betydelig... ← Hei Bergen! Sorry, digresjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå