Gjest libra Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei alle sammen Jeg er lykkelig gravid :D og gleder meg til babyen kommer. Har nå begynt å tenke på kjøp av BABY-utstyr og trenger deres råd. Jeg tviler veldig når det gjelder baby stoler: Anbefaler dere å leie dem eller er det like greit å kjøpe? Tenker på deres fremtidige bruk når vi en gang skal få enda et lite:-).....da er det kanskje lurt å investere i kjøp av nye, -allerede nå(?) Men så leser jeg at det ikke anbefales med brukte stoler. Hva har dere gjort eller planlegger å gjøre? Takknemlig for alle gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 hei det er jo fint at begynde at tænke på hvad man skal købe ind til den lille men husk at barenstol er ikke den bedste babysitter de første måneder skal helst ikke tages i brug før efter 3 måneder så du har god tid *S* for mig personligt kommer jeg til at låne en af min svigerinde da hun har en som er så godt som ny og har været lidt brugt, ville nok købe en hvis det var min først og jeg vel og merket havede råd til det. husk også at når du skal ha baby seng at madressen er helt ny, der er vist nogle forskere som har fundet ud af chancen for krybbedød er større hvis madressen er brugt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 Årsken til at det advares mot brukte stoler er i all hovedsak (så vidt jeg vet) at du ikke kan vite om den har vært utsatt for en ulykke, et hardt slag (mistet hardt ned eller noe) som kan ha redusert dens sikkerhet. Om det er DU som har brukt den før også (eller din unge da) så vet du jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 det er greit og leie bilstol den første tiden. et godt merke jeg er fornøyd med og har leid to ganger er BRITAX ROCK-A-TOT, dener veldig bra! når babyen begynner å nærme seg et halvt år, er det greit å skaffe seg en egen bilstol, som kan brukes til barnet er ca.3-4 år. et godt valg er BESAFE KID somhar både liggestilling, og kan has begge veiene i setet. men jeg anbefaler å kjøpe den ny! det finnes jo en masse merker på bilstoler, men sjekk nå at de er godkjent for bruk i bil... lykke til videre! klem fra elise og knøtt nr.3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #5 Del Skrevet 5. desember 2002 Noen barneutstyrsbutikker og forsikringsselskaper har spesielle avtaler om leie av barnestoler. En leier først sikkerhetsnett, og etter hvert bytter de ut med stol og øker stolstørrelsen etterhvert som barnet vokser. Den siste stolen kan man kjøpe til odel og eie. Hvis man skal ha flere barn er jo dette egentlig en dyr løsning. Vi lånte av en venn sikkerhetsnett, fikk Maxi Cosi bilstol 0 - 8 kg i gave, og den største stolen kjøpte vi selv. Da kan vi bruke stolene til barn som kommer etter. Til den gamleste gutten, har vi bilsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå