Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må snart kjøpe ny shampo og balsam. Har brukt Redken for farget hår en stund, men håret mitt var litt slitt sist jeg var hos frisøren og det har aldri hendt før.. Ikke sikkert det er shampoen sin feil, likevel vil jeg gjerne prøve noe nytt.

Noen gode tips? :)

Har sett på Kerastase, noen som har erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kerastase gir fin glans, og lukter godt. Men jeg mistenker den for å være litt hard mot hodebunnen min, og jeg er normalt sett ikke ømfintlig i det hele tatt. Så jeg angrer litt på kjøpet.

Den beste serien for farget hår som jeg har prøvd, er Matrix Biolage Color Care shampo og balsam. Disse gir i motsetning til de fleste farge-serier BÅDE glans OG pleie til håret, og er helt supre produkter. I tillegg lukter de veldig rent og naturlig. :)

Skrevet (endret)
Kerastase gir fin glans, og lukter godt. Men jeg mistenker den for å være litt hard mot hodebunnen min, og jeg er normalt sett ikke ømfintlig i det hele tatt. Så jeg angrer litt på kjøpet.

Den beste serien for farget hår som jeg har prøvd, er Matrix Biolage Color Care shampo og balsam. Disse gir i motsetning til de fleste farge-serier BÅDE glans OG pleie til håret, og er helt supre produkter. I tillegg lukter de veldig rent og naturlig. :)

Takk for tips, Elphaba! :)

Jeg har veldig ømfintelig hodebunn, så da blir det ikke Kerastase!

Matrix var jo billig og!! :hoppe:

Endret av Fru Fomle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...