Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 hvordan kan jeg få rengjort min svært fettete kjøkkenvifte?!? nå har jeg tatt den ned, skyllt i vann og zalo men det hjalp ikke så veldig akkurat. trenger sårt tips!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Cillit Bang eller ovnsrens. Spray på og skitten forsvinner (eller noe sånt)
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 takk for kjapt svar. skal gå å sjekke hva jeg har på hylla. kanskje jeg er heldig og har noe av det du nevner...
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Hvis det er de "platene" (vet ikke hva de kalles) du snakker om så er mitt beste tips å kjøre dem en omgang i oppvaskmaskinen. Fungerer helt flott for meg hvertfall!
*Anne* Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Jeg bruker å legge den i varmt salmiakk-vann, da slipper fettet. Så sender jeg den en runde i oppvaskmaskinen etterpå. Har du ikke oppvaskmaskin, kan du vaske den med zalo etter at den har ligget i salmiakken. Husk å skylle godt i mellom.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Jeg gjør som anne, først salmiakkvann og så oppvaskmaskinen
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 nå ligger den til bløt i skom fra ovnrens. får la den ligge en stund og prøve og skylle av. går ikke det har jeg samiakk som også kan prøves. og selvsagt har jeg oppvaskmaskin - har ikke alle barnefamilier det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå