Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Noen som har peil på hvor lang leveringstid det er på Ikea kjøkken?
Spirito Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Du kjører bort på lageret og henter det selv. Det tar ca. 1 time i rushtida.
Titti72 Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Skrogene har de som regel inne. De dørene som selges mest av også. Noen ting må bestilles og da tar det 8 uker sier dem. Jeg har fått ting etter 3-6 uker. Sist var det en sofa. Den kom levert på døra 5 uker før den skulle. Det imponerte meg!!
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Du kjører bort på lageret og henter det selv. Det tar ca. 1 time i rushtida. ← Men har de alt på det lageret da?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 da jeg skulle bestille kjøkken i fjor høst fikk jeg beskjed om at det kunne leveres hjem til meg om èn til to uker. men da vi la inn bestillingen viste det seg at det var to ting jeg skulle ha som ikke lå på lager, så da tok det 6-8 uker (husker ikke helt hva det ble til) Men da kom de til gjengjeld på den dagen de hadde lovet! så hvor lang tid det tar vet du ikke før du har lagt inn hele bestillingen og ser om de har alt på lager... lykke til
Gjest Gamle Alex Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Vi har akkurat bestilt Ikea Kjøkken De har IKKE alt på lager Det tar ca 2 - 4 uker og hvis du er heldig får du alt du skal ha. Så håper jeg du er ingeniør , så du får satt det sammen, vi har brukt 2 uker , men har også hatt masse problemer feil vask Feil keramikktopp feil stekeovn ingen håndtakk manglet 6 skuffer og 4 skap Min største annbefaling er - bestill montør Men fy søren så fint
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 "bestill montør..." Jeg er gift med en blåpbuksegutt, så jeg tror monteringer skal gå bra... Men så kjipt hvis de ikke har alt jeg vil ha, da..... Kanskje jeg rett og slett skal hive meg rundt og bestille?
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 Da jeg kjøpte faktum/Ärlig kjøkken hadde de skrog og håndtak (og sokler etc) på Ikea. Dører, sokkelfronter og dekksider på lageret. Benkeplata var det eneste det var bestillingstid på, siden vi ville ha den utskjært etter målene på vårt kjøkken. Det tok 4 uker.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #10 Skrevet 11. mai 2006 Hvilket skal du ha? ← Jeg skal ha Faktumkjøkken i Hallarum eucalyptus, med Prägel steingrå benkeplate. Men jeg skal ikke ha det på kjøkkenet, jeg skal ha det på vaskerommet
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Da jeg kjøpte faktum/Ärlig kjøkken hadde de skrog og håndtak (og sokler etc) på Ikea. Dører, sokkelfronter og dekksider på lageret. Benkeplata var det eneste det var bestillingstid på, siden vi ville ha den utskjært etter målene på vårt kjøkken. Det tok 4 uker. ← Ja da er det kanskje like lurt at vi hiver oss rundt og bestiller.....
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #12 Skrevet 11. mai 2006 -for jeg er akkurat helt ferdig med tegningene
Spirito Skrevet 11. mai 2006 #13 Skrevet 11. mai 2006 Da mamma og pappa kjøpte kjøkken (Ståt hvit) hadde de alt på lager, og monteringen gikk fint selv om jeg aldri hadde gjort det før.
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #15 Skrevet 11. mai 2006 Prägel benkeplaten er plukkvare på Ikea, om du skal ha standardstørrelsene, så den bør de ha inne. Forøvrig kan jeg nevne at jeg har den benkeplaten selv og nettopp fikk de byttet fordi de gamle sprakk langs underkanten fremme. Mulig at de gamle platene skyldtes produksjonsfeil, for de byttet visstnok levrandør etter at jeg hadde kjøpt. De nye platen har en slags gummiert underside, så vil tro de tåler mer.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #16 Skrevet 11. mai 2006 Forøvrig kan jeg nevne at jeg har den benkeplaten selv og nettopp fikk de byttet fordi de gamle sprakk langs underkanten fremme. Mulig at de gamle platene skyldtes produksjonsfeil, for de byttet visstnok levrandør etter at jeg hadde kjøpt. De nye platen har en slags gummiert underside, så vil tro de tåler mer. ← Oida, ja la oss håpe det.....
Arkana Skrevet 11. mai 2006 #17 Skrevet 11. mai 2006 Da vi kjøpte Ikea-kjøkken i fjor hadde de absolutt alt på lager.
Cathie Skrevet 11. mai 2006 #18 Skrevet 11. mai 2006 Jeg skal ned dit i morgen og kjøpe kjøkken, kan skrive da hva de har og evt. ikke har når jeg kommer hjem!
Arkana Skrevet 11. mai 2006 #19 Skrevet 11. mai 2006 Forøvrig står det på Ikeas egne sider om de har varen på lager, evt hvilken Ikea som har den.
Ciara Skrevet 11. mai 2006 #20 Skrevet 11. mai 2006 Forøvrig står det på Ikeas egne sider om de har varen på lager, evt hvilken Ikea som har den. ← OBS! En jeg kjenner som jobber på IKEA sier det er mye feil i varelagerstatus - så det kan faktisk hende man er uheldig. Hittil har det imidlertid alltid stemt for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå