Gå til innhold

Når begynte dere med sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig på når dere begynte med sportsvogn? Jenta mi som er 4 måneder har allerede begynt å bli veldig nysgjerrig på omgivelsene og vil helst opp og titte så sant hun ikke sover ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg brukte bagen til hun var ca 8 mnd. De siste månedene satt hun ofte i bagen, støttet opp av dyna. Det var stas det. :)

Skrevet

Begge mine var ca. 6 mnd da jeg begynte å bruke sportsvogn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en baby på 4 1/2 mnd. Tok ut bærebaggen nå da det ble så varmt. Litt luftigere for han og ligge i sportsvogna. Han er ganske sterk i ryggen og sitter i korte perioder oppreist på fanget. Jeg har forsøkt å sette ryggen i vogna på den laveste stillingen. Det funket ikke så bra. Babyen skle ned i vogna, og det så langt i fra godt ut for ryggen hans. Han må nok finne seg i og ligge i sportsvogna en stund til ja.

Skrevet

Vi tok den i bruk da knotten var 6 1/2 måned gammel

Skrevet

Begynte med sportsvogn da poden var 8mnd gammel. Da hadde han allerede sittet i bagen oppstøttet av dyna ca. 1mnd tid. Koser seg fælt i sportsvognen nå..

Skrevet

Han var nok en 6 - 7 mnd da vi begynte med sportsvogn.

Skrevet
Begynte med sportsvogn da poden var 8mnd gammel. Da hadde han allerede sittet i bagen oppstøttet av dyna ca. 1mnd tid. Koser seg fælt i sportsvognen nå..

Samme her.

Gjest marthepia
Skrevet

Vi begynte med sportsvogn når tuppa ble for stor for bagen. Det er ikke så lenge siden vi begynte med den.

Skrevet

Begynte med sportsvogn da hun var 8 mnd.

Hun er nå snart 2 år og elsker å sitte i vognen i perioder.

Skrevet

Vi startet omkring ved 9 måneders alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...