Gå til innhold

Herlig hunde side

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Malla_*
Skrevet

Jeg kom over ei herlig side i dag :ler: Hverfall for dere som liker hunder og seff andre dyr og :) Besøk siden på http://www.hundeprat.no

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjempe bra side da :D Masse greie folk å ikke minst moderator og admin :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor får jeg en følelse av at det er admin eller moderatorer selv som driver og legger ut innlegg rundt omkring om dette forumet? :ler: Har sett innlegg på andre forum også der det står at noen har "kommet over dette hundeforumet i dag" og at det ser så kjempekjekt ut. Merkelig, jeg hadde ikke giddet å reklamere for et forum jeg bare hadde vært på i en dag. Men men. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei men så er jeg ikke deg heller da hvet du!!! Forskjell på folk og da ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Nei men så er jeg ikke deg heller da hvet du!!! Forskjell på folk og da ;)

Du er ikke meg og du er ikke Per. Fint å få høre hvem du IKKE er da. :)

Gjest Gjest
Skrevet

ER meg selv, ei dame faktisk så du tok rimelig feil der... Liker å rakke på folk for står jeg få deg ett liv!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor får jeg en følelse av at det er admin eller moderatorer selv som driver og legger ut innlegg rundt omkring om dette forumet?  :ler: Har sett innlegg på andre forum også der det står at noen har "kommet over dette hundeforumet i dag" og at det ser så kjempekjekt ut. Merkelig, jeg hadde ikke giddet å reklamere for et forum jeg bare hadde vært på i en dag. Men men.  ;)

Støtter denne!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja må bare støtte i vei ;) Tar med ikke særlig nær av det da *LOL* Sier bare hva jeg mener jeg da.. Rakker ikke ned på folk hverfall synker ikke så lavt nei.

Gjest Champis
Skrevet

Men i alledager.. For en krangel.. LoL Siden er fin den synes nå jeg, så er dette virkelig noe å krangle over..? Just wondering? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Krangler ikke jeg ihvertfall, fikk bare en feeling. Rakke ned på folk? Hvor har jeg gjort det? Kan bare ikke si at jeg fikk inntrykk av at den siden var så kjempeflott som du skal ha det til. Men guri, det er da sikkert kjempekoselig der bare man blir litt kjent. Noe jeg ikke kan skjønne at noen kan bli etter bare en dag, for ved første blikk (og andre blikk også, for den saks skyld), ser den siden ganske kjedelig ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Tar meg veldig god tid jeg på en side... Jeg får jo ett bra inntrykk av denne da! Dessuten liker jeg dyr og hverfall hunder så denne siden er upperlig til mitt bruk.... Spørs hva du ser i den da hvet du... Ikke alle som er like kjedelige da.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer sikkert til å registrere meg der etterhvert jeg også skjønner du, må bare kikke litt til først. Finnes jo ikke akkurat så mange bra diskusjonsforum å velge mellom blandt oss hundeeiere. Vet om et par til men de er jeg ikke så fryktelig fornøyd med. Mange snåle regler og sånn. Ser jo egentlig litt bedre ut dette sånn sett, ihvertfall foreløpig. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Tar meg veldig god tid jeg på en side... Jeg får jo ett bra inntrykk av denne da! Dessuten liker jeg dyr og hverfall hunder så denne siden er upperlig til mitt bruk.... Spørs hva du ser i den da hvet du... Ikke alle som er like kjedelige da.

Hehe - denne noe uortodokse stavemåten kjente jeg vel igjen hos en av moderatorene på siden. "Kom over i dag" du liksom.

Gjest Champis
Skrevet
Er det bare fjortiser der inne eller?

Har ikke det inntrykket jeg iallefall...

Gjest Champis
Skrevet

Hmmm... Glemte en ting i mitt forrige innlegg... Det virker på meg som at det mest jenter/damer der inne, ut i fra innleggene deres iallefall...

Gjest Ninakanin
Skrevet

:ler:

Nå har jeg sett det også, gjester som krangler mot hverandre :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...