Diana Skrevet 15. mai 2006 #21 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ganske stor erfaring med å gå ned på en gutt for å si det sånn. Jeg gjore det en del på exen, og jeg fikk ganske høye stønn tilbake... Det jeg gjore var at jeg runket han samtidig som jeg sugde han, jeg lekte med litt m ballen og eg brukte tungen ganske mye. Det likte han ganske godt.... Så det er det beste tipset jeg har til deg
Gjest Miloine Skrevet 15. mai 2006 #22 Skrevet 15. mai 2006 Start med et fast grep om rota. Trekk forhuden tilbake og slikk rundt kanten og hodet. Og med hvilken styrke? Jo, ikke for hardt, ikke for mykt, omtrent som det taket du bruker for å løfte en halvliter Cola. Tenk på det som en is som er på vei til å smelte og du må slikke den i deg før den renner bort. Stopp gjerne akkurat i overgangen mellom forhuden og glansen for å sirkulere rundt hodet, samtidig som du smårunker ham med hånda. Du vil nok merke både skifte i ansiktsuttrykk og pustefrekvens som forteller deg at du gjør noe riktig. Tenk på isen Lollipop. Du skal få av sjokoladetrekket uten å skade det. Du må være lidenskaplig, følsom, men bestemt. Og kjære deg, vær forsiktig med tennene. For de fleste virker dette bare forstyrrende og kan hos enkelte faktisk nesten ha en «turn off»-effekt. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #23 Skrevet 16. mai 2006 Husk at du alltid får poeng for initiativet Du får rette opp inntrykket neste gang, da. Ta med et glass vann med isbiter i sengen så blir du ikke tørr i munnen, dessuten kommer det kalde til å gjøre susen ← Er det ikke slik at kald temperatur krymper utstyret?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #24 Skrevet 17. mai 2006 be han om si hva han liker, øvelse gjør mester
Gjest Gjest_Sniken_* Skrevet 18. mai 2006 #25 Skrevet 18. mai 2006 Start med et fast grep om rota. Trekk forhuden tilbake og slikk rundt kanten og hodet. Og med hvilken styrke? Jo, ikke for hardt, ikke for mykt, omtrent som det taket du bruker for å løfte en halvliter Cola. Tenk på det som en is som er på vei til å smelte og du må slikke den i deg før den renner bort. Stopp gjerne akkurat i overgangen mellom forhuden og glansen for å sirkulere rundt hodet, samtidig som du smårunker ham med hånda. Du vil nok merke både skifte i ansiktsuttrykk og pustefrekvens som forteller deg at du gjør noe riktig. Tenk på isen Lollipop. Du skal få av sjokoladetrekket uten å skade det. Du må være lidenskaplig, følsom, men bestemt. Og kjære deg, vær forsiktig med tennene. For de fleste virker dette bare forstyrrende og kan hos enkelte faktisk nesten ha en «turn off»-effekt. Lykke til! ← Jeg tror jammen meg Miloine vi har en her som virkelig kan sine saker og er flink til å suge altså..... virker som om alle bevegelser her er gjennomtenkte Den beskrivelsen med Lollipop var jammen smart Er dere usikkre jenter, kjøp en Lollipop og øv i vei
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #26 Skrevet 21. mai 2006 eg e veldi bekymra for å få tennane bårti og å spy av sæden, men eg føle au at eg bølir kvalt av han når han prøve å dra t sg håve mitt, sånn at han kåmme lengar inn i monnen (skam au sije så stor monn!)
Gjest m40 Skrevet 22. mai 2006 #27 Skrevet 22. mai 2006 Til trådstarter: Du trenger jo ikke suge ham helt fram til orgasme. Hvis du vet at du kan glede deg til å tre deg ned på ham etterpå, så kan det jo hende at du faktisk selv også tenner på å suge pikk etterhvert. Og da går ting av seg selv. Skraping med tenner er turnoff for meg. En leken tunge rundt hodet og en villig hånd som koser med resten, er derimot bare helt topp!
Gjest Miloine Skrevet 22. mai 2006 #28 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror jammen meg Miloine vi har en her som virkelig kan sine saker og er flink til å suge altså..... virker som om alle bevegelser her er gjennomtenkte Den beskrivelsen med Lollipop var jammen smart Er dere usikkre jenter, kjøp en Lollipop og øv i vei ← takk Spis is
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #29 Skrevet 22. mai 2006 Spis is ← Dog ikke Sandwich. Ellers har det blitt sagt mye klokt her, blant annet av sniken og Miloine. Øv i vei!
Gjest trådstarter, enda en gang Skrevet 22. mai 2006 #30 Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk for alle gode tips og råd! Tenkte det var på tide med en liten oppdatering. Det er ikke så lenge siden jeg tok motet til meg, og prøvde igjen. Denne gangen gikk det mye bedre! Med en del av tipsene jeg har fått her i bakhodet, som å konsentrere seg bare om hodet når en blir tørr i munnen, bruke tunga, leke med ballene, smårunke med hånda.. Jeg tok også tak rundt rumpa hans noen ganger (han ligger på siden), og det virker som han likte det Denne gangen fikk jeg også høre endel koselyder, og det ble jeg veldig fornøyd med.. Har hintet om at jeg vil øve, og fikk ett stort glis tilbake. Så TAKK nok en gang
Gjest Miloine Skrevet 22. mai 2006 #31 Skrevet 22. mai 2006 Dog ikke Sandwich. Ellers har det blitt sagt mye klokt her, blant annet av sniken og Miloine. Øv i vei! ← Øv på is med sjokoladetrekk, start med lollipop gå så over til pin up, fortsett med gullpinne, så er du klar for ekte (pen)is
Gjest m40 Skrevet 23. mai 2006 #32 Skrevet 23. mai 2006 Jeg ser nesten for meg Miloine når hun praktiserer dette. Sikkert deilig... !
Gjest kar24 Skrevet 29. mai 2006 #33 Skrevet 29. mai 2006 du har nok ikke gjort noen stor blemme.. jeg stønner ikke når jeg blir sugd.. og det er godt mulig at han og var nervøs. tips kan jo være å runke, samtidig som du suger.. det er jo godt å bli runka i seg selv.. og det er en grunn til at det heter å suge.. men ikke sug for hardt heller, det blir som med kyssing.. og konsentrer deg om hodet, det er helt klart mest følsomt.. det skader heller ikke å spørre han.. PS: en dårlig blowjob er vanvittig mye bedre enn ingen... så han er nok mer enn fornøyd;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå