Gå til innhold

Jeg sugde...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

OK, here's the deal.. Jeg har ny kjæreste, og hadde bestemt meg for å gi ham en blow-job i går natt (ja, fordi JEG hadde lyst, altså ;) ).. Jeg har ikke så veldig god erfaring i dette da, gjort det et par ganger før bare. Han derimot, har mottat dette ganske så mange ganger før, fra tidligere kjærester, og har sagt til meg at han elsker å bli sugd (hvilken gutt gjør ikke det..? :) ). Så... jeg gikk ned på ham, men det sperret seg helt for meg. Jeg følte det ble skikkelig katastrofe! :tristbla: Jeg var tørr i munnen, følte at jeg kom borti med tennene hele tiden, hørte ikke et pip fra ham, jeg strammet tunga alt for mye. Det ble bare surr. Nå syns jeg det nesten er flaut. Hadde gledet meg til å gjøre noe godt for ham, også ble det bare skikkelig ille. For å gjøre det enda verre brakk jeg meg en gang også, da den kom for langt ned i halsen.. vet ikke om han merket det, men om han gjorde det.. Nei å nei, uff og uff...

Tror jeg trenger litt hjelp (og kanskje litt trøst.. :tristbla: ) noen gode tips..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo ikke sikkert at han syns det var såå katastrofe heller da...kanskje bare noe du følte fordi du så gjerne ville "imponere" han.

Tørr i munnen? Ja, det blir ofte jeg også. Da blir det en kort opplevelse...så finner jeg heller på noe lenger oppe en stund og går ned igjen etterpå når jeg har fått litt fukt igjen i munnen...Det kan jo sikkert være litt pirrende også med et avbrudd, for så å merke at du er på vei nedover igjen.. ;)

Må innrømme at jeg heller aldri har følt meg så dreven på dette området, men vil så gjerne...Har lest utallige "bruksanvisninger" men faller som regel ut etter første avsnitt. Det er så komplisert forklart som regel...Aner ikke hvordan jeg utfører jobben, har aldri fått noe direkte tilbakemelding på det...og heller aldri de STORE stønnene...

Nei, her trenger vi GUTTER som kan forklare med enkle ord hvordan de vil ha det!

En :klem: til deg. Uansett ser han iallefall at du gjerne VIL, og kan kanskje etterhvert veilede deg litt om han ikke er helt fornøyd.

Gjest FireFighter
Skrevet

hvis han er glad i deg så driter han i denne ene gangen?? be han lære deg og ikke minst spør om det var noe galt. da lærer du! ;)

Gjest Jeg som skrev innlegget
Skrevet

Ja takk, en spade hadde vært kjempefint akkurat nå.. :ler:

og tusen takk for gode råd og støtte, gjest :) det trenger jeg i denne tunge tid ;)

Gjest mannmann
Skrevet
Ja takk, en spade hadde vært kjempefint akkurat nå..  :ler:

og tusen takk for gode råd og støtte, gjest :) det trenger jeg i denne tunge tid  ;)

Husk at du alltid får poeng for initiativet :ler:

Du får rette opp inntrykket neste gang, da. Ta med et glass vann med isbiter i sengen så blir du ikke tørr i munnen, dessuten kommer det kalde til å gjøre susen :danse:

Skrevet (endret)

Bare det at du prøvde er bedre enn om du ikke hadde gjort det.

Om han ikke stopper deg neste gang du prøver (og det tviler jeg på at han gjør), så var du ikke ille, man tror ofte at det er værre enn det egentlig er.

Endret av Tsjopp
Skrevet

Synes det er bra at du faktisk hadde lyst til å gjøre noe slikt for ham, hvis dere akkurat er blitt kjærester..

Hvorfor spørr du bare ikke hvordan han liker det?

Mannen min får dette av meg, en sjeelden gang, vil ikke at det skal bli en vane, heller noe han kan glede seg til..

Jeg sporte ikke hvordan han ville ha det, men følgte stønnenne hans for å si det slik, og dette har jeg da fått bra respons på.. :sjarmor: Kanskje du skal vente med å gjøre dette for ham til du kanskje er litt sikrere på ham og dere har vært isammen en stund?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen ganger kan det faktisk være mest deilig å bli sugd på selve hodet og ronket samtidig. Og ta hele i kjeften synes ikke jeg er så veldig digg egentlig. Vi er mest følsomme på hodet, og får lettest/fortest orgasme om det fokuset ligger her.

Gjest splæsj
Skrevet

Det var jo første gangen? Ingen er vel ekspert med en gang! Og tenner: Jeg har alltid vært av den oppfattningen at tenner er fy-fy, men elskeren digger det når jeg bruker tennene der nede. Det er veldig forskjellig hva folk liker, og det kan godt være at han er fornøyd med jobben. Uansett blir det nok bedre etterhvert. :)

Skrevet

Det va sikkert ikke ille for han i det hele tatt :klem:

Du kan jo forklare at du ikke har gjort dette så mange ganger, han vil sikkert skjønne at du er litt nervøs de første gangene.

Gjest Gjest_Sniken_*
Skrevet

En ting bør dere jenter tenke på når dere gir en gutt blowjob første gangen. Det er ingen av oss som foreventer at dere skal være verdensmestere. Og dere behøver ikke være verdensmestre heller. Ser ut i fra hva du skriver at du har tenkt på at det skal gjøres slik og slik.... men fikk det ikke helt til. Vel, fortvil ikke, han kommer garantert til å la deg forsøke igjen. Det er ikke mye her i verden som er mer sexy og opphissende enn å se pikken sin i munnen på jenta man elsker. Syntet i seg selv kan altså være mer enn nok opphissende. Er man usikker på hvordan det skal gjøres og føler at man ikke får det helt til, så utfør det bare så enkelt som mulig, til du føler at du behersker det mer og mer. Ta f.eks. kun penishodet inn i munnen og konsentrer deg om å slikke og rullere med tungen på hodet. Du kan gjerne kombinere dette med å stryke han på pungen, eller ronke han samtidig, men ikke fall for fristelsen til å ta hele staken inn i munnen dersom du ikke er komfortabel med det eller føler at du ikke klarer å stimulere han på denne måten. Etter hvert som du føler at du får det til, at du klarer å ha forskjellig trykk og bevegelser med tungen, at du har nok fuktighet i munnen hele tiden, så kan du prøve ut mer avanserte former for suging. Men som sagt, jeg kan garantere deg at han vil ha tolmodighet med å la deg øve så mye du vil ;) Dette gjelder selv om han har hatt en kjæreste som virkelig kunne sine saker. Når han vet hvilke deilige følelser man kan få ved å bli avsugd, så lar man kjæresten øve så klart. Hun som han hadde tidligere og som kunne sine saker har jo også øvd for å bli god. Så om du er villig til å øve for å bli god til å suge nettopp han, så vil som sakt han gi deg den tiden du trenger på å bli flink til å suge.

Skrevet (endret)

Jeg er enig med alt sniken ovenfor har skrevet.

Hvis han er noe å samle på setter han stoooor pris på initiativet, og jeg er sikker på at han lar deg øve masse i tiden fremover. Det at han ikke stønner så mye skal du forresten ikke legge all verdens vekt på. Jeg pleier ikke å være særlig høylydt selv, men det betyr absolutt ikke at jeg ikke (edit) nyter behandlingen!

Archi

Endret av Bloody Archibald
Gjest Gjest
Skrevet

Lyd er (dessverre) ingen god indikasjon på nytelsesnivået hos alle menn, min er og helt stille når jeg bruker munn på han, men jeg VET at det faller i smak ;)

Men kan det være at han og var nervøs? Det er såpass mange kvinner som ikke liker å få spruten i munnen, at det KAN være at han har lagt og tenkt “nå MÅ jeg tenke på kongen og fedrelandet!” (og skal jeg være helt ærlig her, er det slik han har tenkt så bør du nesten være glad for laber stemning :ler: )

Ang tørr munn: Peppermyntedrops, isbiter, glidemiddel med smak (prøvesmak først, mange smaker eller lukter jævlig) osv løser det problemet.

Skrevet

Så lenge han ikke skrek og/eller trakk seg unna var det ingen katastrofe! Lydnivået i seg selv gir ingen indikasjon på om det var vellykket eller ei.

Som de andre her sier, så lar han deg nok gladelig få øve og det er lov å kommunisere underveis! Hvordan tror du de som er såkalt flinke ble det ;)

Skrevet
Må innrømme at jeg heller aldri har følt meg så dreven på dette området, men vil så gjerne...Har lest utallige "bruksanvisninger" men faller som regel ut etter første avsnitt. Det er så komplisert forklart som regel...Aner ikke hvordan jeg utfører jobben, har aldri fått noe direkte tilbakemelding på det...og heller aldri de STORE stønnene...

Hvis du ønsker en enkel bruksanvisning så skal du få den: Vær fiktig i munnen, bruk litt tid på å finne ut hva akkoratt DIN kjære liker, og gjør nettopp det (ikke hele tiden såklart). Vi mannfolk er ekstremt følsomme på penishodet og jeg vil tro at de fleste også er veldig følsom på pungen. Bruk en hånd på å pirre han litt på pungen mens du bruker tungen, leppene og munnen generelt på penishodet.

Håper den var enkel nokk til at du ikke falt av etter første avsnitt.

Skrevet

Si til ham "Jeg er litt ny på dette området og føler at jeg trenger å øve mer. Mye mer. Er det greit for deg?"

Gjest FireFighter
Skrevet

jeg sier meg og så enig med sniken.

Skrevet

Sniken: Bra innlegg!

Våger meg på å legge til: Hvis du skal suge pikk, så er det en god ide å faktisk suge(!) pikken. Ikke bare la munnen gli opp og ned som en halvdau musling: SUG! - ta tak i den - og slapp av innimellom. ;) En penis tåler en trøkk, og de fleste liker det også...

Ellers jenter: Penis og klitoris har samme funksjon. Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg (eller noe - er ateist ;))

Skrevet
Sniken: Bra innlegg!

Våger meg på å legge til: Hvis du skal suge pikk, så er det en god ide å faktisk suge(!) pikken. Ikke bare la munnen gli opp og ned som en halvdau musling: SUG! - ta tak i den - og slapp av innimellom. ;) En penis tåler en trøkk, og de fleste liker det også...

Ellers jenter: Penis og klitoris har samme funksjon. Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg (eller noe - er ateist ;))

:smoke:

Gjest gjest 0
Skrevet

En liten ting til:

Så lenge den holdt seg stiv kan det ikke ha vært total katastrofe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...