Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 "I find it hard to tell you, I find it hard to see, the dreams in which Im dying, are the beste I ever had.." Hva heter den? Og gruppe? Thanks
Gjest Lano Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Tror den heter "Who are you" og er med The Who. ... jeg mener forresten å ha hørt at alle themesongsene til CSI er med The Who.
Gjest femme Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Morsomt at det spørsmålet kom i dag. Såg på Simpsons i dag og der var Who med som gjesteopptreden og da sang de den sangen. Først da gikk det opp for meg: "Det er jo selvfølgelig den samme som i CSI!" Hadde aldri før hørt at det var den samme sangen. Er så treig på slike ting. Det samme med Charmed... sangen var så kjent, men det var først etter noen år at jeg og forstod det selvfølgelig var The Smiths!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 ... jeg mener forresten å ha hørt at alle themesongsene til CSI er med The Who. ← Det stemmer
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Mad World http://hype.non-standard.net/search/mad%20world/1/
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Det samme med Charmed... sangen var så kjent, men det var først etter noen år at jeg og forstod det selvfølgelig var The Smiths! ← Og nå blir jo jeg kjempeirritert fordi jeg ikke kommer på hvordan charmedsangen går da!
Gjest femme Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Og nå blir jo jeg kjempeirritert fordi jeg ikke kommer på hvordan charmedsangen går da! ← How Soon Is Now? og trykk på Listen Now knappen. Men i Charmed er det ikke The Smiths som synger mener jeg å huske, men en det er en cover som er veldig lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå