Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker lukten av Liljekonvaller. Kunne godt tenkt meg en parfyme som lukter det. Vet du om det finnes? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Penhaligon's Lily of the Valley. Finnes ikke i Norge, men på Ebay burde du vel finne den, skulle jeg tro. Eller i London ;)

Skrevet

Takk for raskt svar. Jeg vil helst lukte på parfymen før jeg kjøper. Ikke skal jeg til Londan snart heller :sur: Håper virkelig det finnes andre som lukter som Liljekonvall også, ellers er det noe rart med de som lager parfyme!

Skrevet

Fantastisk duftopplevelse,liljekonvaller..mmh!",)

Gjest Gjesta
Skrevet

Men den lukter veldig ekte ;)

Visstnok skal Diorissimo fra Dior også lukte liljekonvall, om den er lettere å få tak i.

Skrevet

Ok, takk. Da sjekker jeg ut den hvertfall. Så får jeg se om jeg bestiller den andre hvis ikke Dior sin lukter ekte nok! :)

Skrevet (endret)

Snus litt på Estee Lauders White Linen. Muligens ikke helt liljekonvall, men noe liknende.

Ellers har merket Crabtree & Evelyn en liljekonvallparfyme. Er ikke sikker på hvilke butikker som fører Crabtree & Evelyn, men det ser ut til at firmaet Pausen & Due er forhandlere i Norge. Du kan jo kontakte dem og høre.

Catzy

Endret av Catzy
Skrevet

Den norske parfymen Laila av Geir Ness har vel også litt liljekonvall i seg?

Skrevet

De har noen Crabtree & Evelyn-produkter på Steen & Strøm, så jeg i dag. :)

Skrevet

Noa Noa frå Cacharel har den det i seg? Kom berre på den med eingong eg las tråden, men sikker det er eg ikkje dessverre...

Skrevet

Jeg fikk akkurat en rund, grønn sak fra DKNY av en venninne. Husker ikke hva den heter. Den lukter friskt, med innslag av liljekonvall. Er kjempe fornøyd og fått mange komplimenter!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_luckyme_*
Skrevet

Contraditcion fra Calvin Clein ligner på liljekonvall.. :plystre:

Gjest tivoli
Skrevet

jeg har lenge lett etter det samme. og har funnet to stk som er perfekt!! den ene er faktisk ganske billig og er fra L`occitane. har gått tom for den nå, så husker ikke hva den heter, men du finner den garantert om du drar dit. liten flaske kostet litt over en hundrelapp:). den andre er fra Marc Jacobs (original) og er mye dyrere. tror ikke den er kommet til norge enda, men betalte ca 650 i paris.

Skrevet

Jeg stilte nøyaktig samme spm. her på KG for noen år siden, og kjøpte den fra Penhaligon's. Den lukter helt som ekte blomster, men det blir veldig dyrt å bestille den. Selve parfymen koster rundt 60 pund, og med toll og greier blir det nesten en tusing til sammen. Jeg kjøpte den likevel, da... :ler:

Skrevet

Jeg mener å huske at Eternity Moment fra Calvin Klein lukter liljekonvall :)

Gjest Tuppelure
Skrevet

Fikk en gang en parfyme fra Estee Lauder i gave. Den het "Pleasures", og den luktet definitivt linjekonvaller, hvis jeg ikke husker veldig feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...