snøfnugg Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116010 Mitt hjerte blør.
Thomasine Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Forferdelig... Enda verre er det at man fant akkurat det samme i Romania for noen år siden...at ingen har gjort mere enn å reagere slikt som man gjør i dag...og at det fortsatt er slik... Hjelper lite at vi sitter på haugen vår i lille Norge og synes synd på dem...vi må bidra... Og enkeltpersoner kan ikke gjøre noe alene... Husker jeg satt og gråt da dette kom fra, var de på slutten av 1990-åra...? Mannen lurte på hva som var så fælt at jeg måtte løpe ut på kjøkkenet... Klarte bare ikke se på mere...
Far til 2 Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Norsk helsevesen er også en tragedie når det gjelder psykisk helse blandt barn og ungdom. Men vi har heldigvis kommet oss over det første grunn-nivået som beskrives i artikkelen. Jeg vet ikke hva FN, Leger uten grenser, Røde Kors, etc, etc gjør for å bedre situasjonen, men jeg sitter med inntrykk av at det ofte er privatpersoner og små micro-organisasjoner som gjør noe for de grupper som beskrives i artikkelen Dessverre er redd tilsvarende problem skjer mange steder i verden i dag fordi den rike verden gjør altfor lite.
Carrot Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 om bare sympati og tårer førte til penger og ressurser så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå