Gå til innhold

Dyrebutikk på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har du noen tips til gode dyrebutikker på nett. Gjerne fra sverige eller danmark. Skal bestille noen småting til kattene og trenger gode tips på nettsider. ;)

Endret av Lillesøster
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Litt letter anbefale en nettbutikk hvis du skriver mer spesifikt hva du har tenkt å kjøpe.

her er iallefall noen jeg har brukt og som jeg har vært fornøyd med, både prismessig og når det gjelder service/levering:

stargate

zooper

men begge disser er i Norge. Har aldri bestilt noe fra utlandet.

ta forøvrig en kikk på disse amerikanske sidene. Ingen tvil om at amerikanerne bruker kan bruke mye penger på kjæledyra, for her har de masse (alt i Amerika er jo stort da så ;) )

petshop

amazon

Gjest Embla s
Skrevet

ta forøvrig en kikk på disse amerikanske sidene. Ingen tvil om at amerikanerne bruker kan bruke mye penger på kjæledyra, for her har de masse (alt i Amerika er jo stort da så ;) )

petshop

amazon

Duverden :overrasket: der var det mye fint og spesielt til katten; selvrensende kattedo (smart syns jeg), fresh-breath produkter for katt :klø: og drikkevannsfontene :ler: selv om det er litt dillete, syns jeg en del av disse produktene har noe for seg, spesielt for katter som er mye alene hjemme. Friskt vann og ren do - er vel ganske greit det :-)

Skrevet
Denne har katten min  ;)

Katteleke

Så kul den var :ler:

Takk for linker. Fant ut at frakt ble ganske dyr fra utlandet. Men den er jo også dyr fra norge. Men men, må man må må man ha... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...