Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å sjekke pris på strawberrynet. Kan ikke lenger få regnet ut prisen i kroner.

Noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi, det visste jeg ikke gikk an engang.. Hvordan gjør (gjorde..) man det?

Imens kan du regne om på www.xe.com :)

Endret av Latee
Skrevet

Jeg får fortsatt til å se norske priser. Ingenting er forandret.

Skrevet

Merkelig da. Får det ikke til nå heller. Hva kan jeg gjøre galt?

Skrevet

Bare et lite tips hvis dere ønsker å regne ut valuta:

Gå på www.google.no

Hvis dere ønsker å regne ut hva 10 dollar er i norske skriv:

10 USD IN NOK og trykk på search web

Rett og slett genialt.....

Gjest Gjest
Skrevet
Bare et lite tips hvis dere ønsker å regne ut valuta:

Gå på www.google.no

Hvis dere ønsker å regne ut hva 10 dollar er i norske skriv:

10 USD IN NOK og trykk på search web

Rett og slett genialt.....

Jeg ville heller sjekket tollvesenet valutakurser, fordi det er de som gjelder...

Gjest Jåla
Skrevet

Til advarsel:

Jeg bestilte på Strawberry net, ett dermalogica produkt som kosta litt over 200 kr.

Huuuuff, fikk toll og avgift på greia, ble ikke så billig da , nei.

Skrevet
Til advarsel:

Jeg bestilte på Strawberry net, ett dermalogica produkt som kosta litt over 200 kr.

Huuuuff, fikk toll og avgift på greia, ble ikke så billig da , nei.

Er det ikke mulig å fakse eller maile dem kvittering så man får igjen penger da? Hva skriver man i en sånn mail forresten?

Skrevet

Trodde det var greia jeg - at de garanterer å betale for det hvis du får problemer med tollen.

Men jeg får altså fremdeles ikke regnet ut dette i norske kroner. Noen med lignende erfaringer?

Skrevet
Er det ikke mulig å fakse eller maile dem kvittering så man får igjen penger da? Hva skriver man i en sånn mail forresten?

Jeg lurer også på dette! Er jo flott at de betaler tollen for oss, men da kunne de jo like gjerne gjort som LF og skrevet mindre verdi på pakken... så hadde de spart de kronene... :)

Skrevet

Det er da ingen forandringer der ?

Finn produktet du vil ha, og der det står "Our price" så klikker du inn på pila og velger Norway kroner.

Skrevet
Jeg lurer også på dette! Er jo flott at de betaler tollen for oss, men da kunne de jo like gjerne gjort som LF og skrevet mindre verdi på pakken... så hadde de spart de kronene... :)

De gjorde dete før, men ble "merket" av tollvesenet tror jeg, så det nytter ikke uansett hva slags verdi de setter. Og pakkene deres er jo ganske gjenkjennelige også.

Skrevet

Som spurt om før; hva skriver man i en sånn mail til Strawberrynet hvis man vil ha refundert tollen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...