Gå til innhold

Nye Charmed

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg liker Paige... jeg liker nok ikke forandringer generelt (har enda ikke kommet over at de endret kjenningsmelodien til Bonanza) men jeg skal selvsagt se på - det er jo Charmed.

Det er tydelig at damen ikke har særlig klessmak og kan ikke helt sminke seg, er hun pen? Vet ikke... men jeg har veldig sansen for at Cole (han er så frekk og tørrvittig) og Leo er der hele tiden - i hvert fall nå.

Og så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke ble gjort større nummer av, og ble vanskeligere for dem, når The Source tross alt viser seg. Det har vel aldri skjedd før?

Nuvel - jeg koser meg i alle fall med gamle episoder hver søndag.

Men hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er for jævlig at jeg gikk glipp av forrige episode... :evil: :wink:

Paige.. Jeg vet ikke helt. Det er liksom noe med fremtoningen som ikke stemmer. Her har Phoebe vært "lillejenta" også kommer denne spede skapningen? Men, jeg er som deg: liker ikke forandring. Jeg venner meg vel til henne.

Cole er jo bare helt skjønn da.. (det var dette med jenter og "slemme gutter"?)

Det er forresten ikke bare jeg som liker charmed her i huset.. Guttungen er også hekta. Det er nå bare såvidt han får lov å se serien, men vanligvis nyter han den på sengekanten før han legger seg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Prue, mrn jeg regner med at når Paige har fått vært der litt så ordner det seg. det kan vel tenkes at hun vil forandre seg når hun liksom blir bedre kjent med søsknene sine.

Jeg skal i hvert fall fortsette og se på, når jeg ikke jobber kvelder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Savner Prue masse.....og som dere andre - jeg liker ikke forandringer. Iallefall ikke så drastiske som dette....men jeg skal nok venne meg til det.

Cole? Say no more......slurp..... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Charmed er kjempegod serie, men det er alltid sånn at når noen blit byttet ut i serier, så er man liksom så vant med det gamle. Likte ikke Prue i begynnelsen av serien jeg, men det vokste liksom for hver episode. Så det blir nok sånn med Paige også, det er bare litt uvant akkurat nå!

Vet dere forresten at det er gamledama til Marilyn Manson? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var uheldig og gikk glipp av en to episoder... Fikk sjokk. Hæ? Prue dø? En skjult søster Paige? Hele charmen med Charmed blir borte mener jo jeg. Litt av en profeti om de tre spesielle søstrene, når de egentlig har vært fire.....

Aahhhh... føler meg som en ent.

Og så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke ble gjort større nummer av, og ble vanskeligere for dem, når The Source tross alt viser seg. Det har vel aldri skjedd før?

Det tenkte jeg også på. Men det virker som at når det blir mange sesonger og til mere populært program, så blir det flere og flere usannsynligheter. De glemmer liksom det er intelektuelle folk som følger med på dette her også. Må sjekke med Thingol, det er han som er den store O'Charmedsjef...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere meg litt...fikk ikke med meg de to siste episodene.

Hvem hva hvor....hva har skjedd???

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Prue død??

Ukjent søster???

Sendes de i reprise???Håper det

*klem* :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre saa doer Prue ja… Shannen Doherty som spilte Prue maatte slutte i serien saa da ble hun tatt livet av.

Paige er halv soesteren til baade Phoebe, Piper og Prue. Moren deres fikk Paige med sin “white lighter”. Paige ble adoptert bort som liten, men har hele tiden foelt en dragning mot de tre soestrene, saa naar hun leser i avisen at Prue er doed gaar hun i begravelsen.

Har alltid vaert en fan av Rose McGowan som spiller Paige, men maa si jeg syns det var merkelig naar hun kom paa banen.

Naa er det vanskelig og “huske” hvordan det var naar Prue var der, saa til de av dere som ikke helt er begeistret for Paige saa vil det nok kanskje endre seg. Syns naa serien er mye bedre!!!!

For info og episode guide, er foelgende link ok:

http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowM...vlet/showid-106

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken....satte pris på hjelpen.

Men irriterer meg fortsatt over at jeg ikke har fått med de episodene.

Lurer på om det går ann å kjøpe serien på DVD jeg

*klem* koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så siste episode av forrige sesong, men mener bestemt at det da var Piper som døde!!!!!

Piper lå på sykehuset mens Prue var der. Phoebe var i huset dems sammen med Leo. Leo "fløy" til sykehuset og kom tilbake til Phoebe helt knust.

På sykehuset kom plutselig en gråkledd skikkelse frem og Prue igjenkjenner ham som Døden. (I en tidligere episode hvor Prue ble lokket til nesten og begå sjølmord møttes de nemelig) og han sa noe som at det ikke var hennes tur. Så forsvant han. Plutselig kom en rar person frem og Prue spørr om hvem han er. Han svarer: "I`m the end", Piper dør, og episoden er over.

Mener bestemt at det er slik det skjedde, men jeg kan ta feil......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er er Prue som dør på sykehuset. Husker ikke helt alt som skjedde, og jeg fikk ikke med meg reprisen som skulle gjøre med up-to-date - men hun reddet kanskje Piper og døde selv i stedenfor eller noe?

Men det er en episode hvor både Phoebe og Prue dør - det er episoden hvor Tempus (tiden) er med - og tilbakestiller tiden så den dagen de dør gjentar seg selv. Phoebe kan se i tid derfor skjønner hun hva som skjer - og for hver gang forbereder de seg bedre på angrepet.

Det er politimannen Rodriguez som er demonen.

Denne episoden gikk på ZTV for noen søndager siden.

De gamle episodene går fortsatt der hver søndag kl 20.

Det verste med de nye episodene er at de går tirsdager når det er fotballf..nshelv..e og derfor får vi dem bare annenhver uke eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...