Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har mange hudnupper på overkroppen. Jeg har noen i og rundt armhulene å på halsen å nakken å noen få mellom puppene å halsen. Etter jeg begynte å bruke aluminiumsklorid deo så kom det fler i armhulen.. Noen som vet hva de kommer av å eventuelt hvordan jeg kan fjerne de?
Latee Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Har samme problem som deg.. Bare at de fleste mine er på overarmer.. Så slenger meg på denne jeg
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Gjetting fra min side, men kan det være at du/dere har Keratosis Pilaris eller mollusker?
Latee Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Hmm.. Tror det jeg har er Keratosis Pilaris.. Takk gjest
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Hmm.. Tror det jeg har er Keratosis Pilaris.. Takk gjest ← Da kan jeg varmt anbefale å smøre med Eucerin 10% karbamid lotion fra apoteket. Har iallefall gjort underverker for meg. Har hørt at mange har hatt nytte av Locobase og andre lignende fete kremmer og.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Gjetting fra min side, men kan det være at du/dere har Keratosis Pilaris eller mollusker? ← Det er ikke noen av delene... Søkte etter de to tingene å i keratosis Pilaris så går det ann å trykke ut noe veske eller noe sånnt, å det går inne med meg for de er flate. Å mollusker ligger helt ned til huden, det gjør ikke mine, de står ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå