Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har mange hudnupper på overkroppen. Jeg har noen i og rundt armhulene å på halsen å nakken å noen få mellom puppene å halsen. Etter jeg begynte å bruke aluminiumsklorid deo så kom det fler i armhulen.. Noen som vet hva de kommer av å eventuelt hvordan jeg kan fjerne de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Har samme problem som deg.. Bare at de fleste mine er på overarmer.. Så slenger meg på denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Gjetting fra min side, men kan det være at du/dere har Keratosis Pilaris eller mollusker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Hmm.. Tror det jeg har er Keratosis Pilaris.. Takk gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Hmm.. Tror det jeg har er Keratosis Pilaris.. Takk gjest ← Da kan jeg varmt anbefale å smøre med Eucerin 10% karbamid lotion fra apoteket. Har iallefall gjort underverker for meg. Har hørt at mange har hatt nytte av Locobase og andre lignende fete kremmer og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 11. mai 2006 #6 Del Skrevet 11. mai 2006 Gjetting fra min side, men kan det være at du/dere har Keratosis Pilaris eller mollusker? ← Det er ikke noen av delene... Søkte etter de to tingene å i keratosis Pilaris så går det ann å trykke ut noe veske eller noe sånnt, å det går inne med meg for de er flate. Å mollusker ligger helt ned til huden, det gjør ikke mine, de står ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå