Gå til innhold

Sol, sommer og bading

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet at spørsmålet om å få dra og bade med kompisene snart kommer fra 11 åringen min. Hadde dere latt deres 11 åring dra med venner, uten voksne?

Jeg er veldig i tvil om jeg skal tillate det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Helt klart ikke. Ikke før han går på ungdomsskolen, spør du meg!

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Mitt barn er på samme alder, og har hintet om dette. Jeg synes de er alt for "små" enda, og kan ikke huske at jeg selv fikk gå alene på badestranda før jeg var rundt 13 år.

Legger til at jeg lurer på hva andre gjør ;)

Endret av Marillia
Skrevet

Datteren min begynte å gå sammen med venninner til stranda i fjor, da var hun 12. Men hun er svært svømmedyktig og var alltid sammen med kusinen som er 2 år eldre. Men jentene hadde klare grenser på at de ikke hadde lov å svømme utover(altså de gikk ut i vannet til det rakk dem til skuldrene og svømte inn igjen), de hadde med mobiltelefon, osv.

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Hvor gamle var de 2 jentene som ble drept i Baneheia da de dro for å bade alene egentlig? :sjenert:

Skrevet

Vi gikk allti på stranda alene når vi gikk på barneskolen..

Men det betyr ikke at jenta mi skal få gjøre det når hun er så liten som jeg var.

Skrevet
Hvor gamle var de 2 jentene som ble drept i Baneheia da de dro for å bade alene egentlig?  :sjenert:

Det var da en unødvendig kommentar?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg vet at spørsmålet om å få dra og bade med kompisene snart kommer fra 11 åringen min. Hadde dere latt deres 11 åring dra med venner, uten voksne?

Jeg er veldig i tvil om jeg skal tillate det.

nix.

Ikke ute på stranden nei. Men tolvåringen min får dra alene (med venninder) i bassenget her borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...