Gå til innhold

Nyfødte kattunger

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Den som er på det nederste bildet er min favoritt tror jeg, har hatt ham som wallpaper lenge nå, tror det er han ihvertfall, med sine grønne øyne. Bildet er det hvor han klatrer over bordbeinet, digger det. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Den som er på det nederste bildet er min favoritt tror jeg, har hatt ham som wallpaper lenge nå, tror det er han ihvertfall, med sine grønne øyne. Bildet er det hvor han klatrer over bordbeinet, digger det.  :hjerte:

Ja, det er den samme. Så koselig at han er på skjermen din da :) . Han også mangler navn, så kom gjerne med forslag.

Gjest Gjesta
Skrevet

Et bilde av Sherlock

post-9708-1150581206_thumb.jpg

Og denne mangler fortsatt navn

post-9708-1150581243_thumb.jpg

:)

Gjest Gjest
Skrevet

De er så nydelige.

Skal du beholde noen av dem selv?

Gjest Gjesta
Skrevet
Og denne mangler fortsatt navn

Melkebart? Bartulf? Matcher kanskje ikke så godt med de andre

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje Bartulf? :) Må høre litt med søsteren min når det gjelder denne, for det er hun som skal overta den. Når det gjelder de andre, så har jeg lyst til å beholde en av dem selv. Men jeg er litt usikker, for da sitter jeg her med 3 unge katter som alle kan leve i 15-20 år til, og jeg lurer på om det blir litt voldsomt siden jeg har lyst på en hund etterhvert også. Og jeg har ikke ubegrenset med plass heller, alle sammen skal få plass i en 70 kvm leilighet. Opprinnelig skulle jeg jo bare ha en katt, men da Storepus ikke trivdes alene måtte jeg skaffe en kattevenn til ham. Og siden har det bare ballet på seg. Tror jammen jeg er i ferd med å bli en sånn gal kattedame :ler: .

Gjest gjest1
Skrevet

Han er så nydelig :hjerter_rundt: lille favoritten.

Hvis det var jeg som skulle hatt ham så skulle han hett Elvis, digger tanken på å stå og rope på kongen :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Han svarte smiler jo sleskt! Kall han skauta :D

Skrevet

Så skjønne. Det første navnet som slo meg da jeg så den navneløse var av alle ting Timotei! :overrasket: Skjønner ikke hvorfor selv, da han er mer en liten Monsefant. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå er kattungene 6 uker gamle.

Dette er jentepusen. Mangler fortsatt navn, så kom med forslag :) .

post-9708-1150896280_thumb.jpg

Dette er en gutt som også mangler navn. Navneforslag tas gjerne imot.

post-9708-1150896298_thumb.jpg

Og her er jentepusen til venstre og Mons til høyre.

post-9708-1150896314_thumb.jpg

Gjest Gjesta
Skrevet
Dette er jentepusen. Mangler fortsatt navn, så kom med forslag :) .

Sniff? (pga den spesielle snuta, hvit med sorte hull)

Skrevet

ÅÅÅ de er jo bare helt skjønne alle sammen!

Men si meg en ting; har den navnløse guttepusen (2. bilde) et øye som er større og blåere enn det andre? Eller ser det bare sånn ut på bildet?

Gjest Ninakanin
Skrevet (endret)

:Nikke:

Helt enig, lille Sniff :)

Og faktisk ligner han med melkebarten på en grå og korthåret versjon av min elskede mons... Som forsvant :grine:

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11483..._146_309006.jpg

Innlegget er endret.

Regler for superbrukere:

Man kan benytte img fra albumet i dagbøkene og signaturen, men i andre kategorier kan man kun legge bilder som vedlegg.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Gjest Gjesta
Skrevet

Perfekt. Jeg tenkte at hun burde hete noe som hadde med den rare snuta å gjøre, så da heter hun Sniff :) .

Men si meg en ting; har den navnløse guttepusen (2. bilde) et øye som er større og blåere enn det andre? Eller ser det bare sånn ut på bildet?

Ja det ene øyet er større enn det andre. Litt merkelig det der :ler:

Og faktisk ligner han med melkebarten på en grå og korthåret versjon av min elskede mons... Som forsvant :grine:

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11483..._146_309006.jpg

Enig. Din Mons ser ut som en voksen versjon av min Mons. Trist at din forsvant :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Perfekt. Jeg tenkte at hun burde hete noe som hadde med den rare snuta å gjøre, så da heter hun Sniff :)

Hurra! Får kalle opp pusebebiser som ikke er mine egne!!! :hjerte:

Ja det ene øyet er større enn det andre. Litt merkelig det der :ler:

Muligens retter det seg opp?

Endret av Binna
Gjest Gjesta
Skrevet
Dette er en gutt som også mangler navn. Navneforslag tas gjerne imot.

Hva kjennetegner han i oppførsel iforhold til de andre da? *helt klar for å finne på flere navn*

Gjest Gjest
Skrevet

Etter hva jeg ser på bildene av den kattungen med "et større øye enn det andre" er at det er "kajalen" rundt øye som forstørrer det. På det siste bilde er det "største" øye nærmest også.

Skrevet

Hva med flere bilder? De er så søte! Jeg vil haaa :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...