Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #161 Skrevet 16. juni 2006 Den som er på det nederste bildet er min favoritt tror jeg, har hatt ham som wallpaper lenge nå, tror det er han ihvertfall, med sine grønne øyne. Bildet er det hvor han klatrer over bordbeinet, digger det.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #162 Skrevet 16. juni 2006 Den som er på det nederste bildet er min favoritt tror jeg, har hatt ham som wallpaper lenge nå, tror det er han ihvertfall, med sine grønne øyne. Bildet er det hvor han klatrer over bordbeinet, digger det. ← Ja, det er den samme. Så koselig at han er på skjermen din da . Han også mangler navn, så kom gjerne med forslag.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #163 Skrevet 17. juni 2006 Et bilde av Sherlock Og denne mangler fortsatt navn
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #164 Skrevet 17. juni 2006 De er så nydelige. Skal du beholde noen av dem selv?
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #165 Skrevet 17. juni 2006 Og denne mangler fortsatt navn Melkebart? Bartulf? Matcher kanskje ikke så godt med de andre
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #166 Skrevet 17. juni 2006 Kanskje Bartulf? Må høre litt med søsteren min når det gjelder denne, for det er hun som skal overta den. Når det gjelder de andre, så har jeg lyst til å beholde en av dem selv. Men jeg er litt usikker, for da sitter jeg her med 3 unge katter som alle kan leve i 15-20 år til, og jeg lurer på om det blir litt voldsomt siden jeg har lyst på en hund etterhvert også. Og jeg har ikke ubegrenset med plass heller, alle sammen skal få plass i en 70 kvm leilighet. Opprinnelig skulle jeg jo bare ha en katt, men da Storepus ikke trivdes alene måtte jeg skaffe en kattevenn til ham. Og siden har det bare ballet på seg. Tror jammen jeg er i ferd med å bli en sånn gal kattedame .
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #167 Skrevet 17. juni 2006 Han er så nydelig lille favoritten. Hvis det var jeg som skulle hatt ham så skulle han hett Elvis, digger tanken på å stå og rope på kongen
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #168 Skrevet 18. juni 2006 Han svarte smiler jo sleskt! Kall han skauta :D
Saeria Skrevet 18. juni 2006 #169 Skrevet 18. juni 2006 Så skjønne. Det første navnet som slo meg da jeg så den navneløse var av alle ting Timotei! Skjønner ikke hvorfor selv, da han er mer en liten Monsefant.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #170 Skrevet 21. juni 2006 Nå er kattungene 6 uker gamle. Dette er jentepusen. Mangler fortsatt navn, så kom med forslag . Dette er en gutt som også mangler navn. Navneforslag tas gjerne imot. Og her er jentepusen til venstre og Mons til høyre.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #172 Skrevet 21. juni 2006 Dette er jentepusen. Mangler fortsatt navn, så kom med forslag . Sniff? (pga den spesielle snuta, hvit med sorte hull)
razmatazz Skrevet 21. juni 2006 #173 Skrevet 21. juni 2006 ÅÅÅ de er jo bare helt skjønne alle sammen! Men si meg en ting; har den navnløse guttepusen (2. bilde) et øye som er større og blåere enn det andre? Eller ser det bare sånn ut på bildet?
Gjest Ninakanin Skrevet 21. juni 2006 #174 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Sniff? (pga den spesielle snuta, hvit med sorte hull) ← Helt enig, lille Sniff Og faktisk ligner han med melkebarten på en grå og korthåret versjon av min elskede mons... Som forsvant http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11483..._146_309006.jpg Innlegget er endret. Regler for superbrukere: Man kan benytte img fra albumet i dagbøkene og signaturen, men i andre kategorier kan man kun legge bilder som vedlegg. Veslejenta - moderator Endret 21. juni 2006 av Veslejenta
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #175 Skrevet 21. juni 2006 Sniff? (pga den spesielle snuta, hvit med sorte hull) ← Perfekt. Jeg tenkte at hun burde hete noe som hadde med den rare snuta å gjøre, så da heter hun Sniff . Men si meg en ting; har den navnløse guttepusen (2. bilde) et øye som er større og blåere enn det andre? Eller ser det bare sånn ut på bildet? ← Ja det ene øyet er større enn det andre. Litt merkelig det der Og faktisk ligner han med melkebarten på en grå og korthåret versjon av min elskede mons... Som forsvant http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11483..._146_309006.jpg ← Enig. Din Mons ser ut som en voksen versjon av min Mons. Trist at din forsvant
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #176 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Perfekt. Jeg tenkte at hun burde hete noe som hadde med den rare snuta å gjøre, så da heter hun Sniff Hurra! Får kalle opp pusebebiser som ikke er mine egne!!! Ja det ene øyet er større enn det andre. Litt merkelig det der Muligens retter det seg opp? Endret 21. juni 2006 av Binna
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #177 Skrevet 21. juni 2006 Dette er en gutt som også mangler navn. Navneforslag tas gjerne imot. Hva kjennetegner han i oppførsel iforhold til de andre da? *helt klar for å finne på flere navn*
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #178 Skrevet 21. juni 2006 Etter hva jeg ser på bildene av den kattungen med "et større øye enn det andre" er at det er "kajalen" rundt øye som forstørrer det. På det siste bilde er det "største" øye nærmest også.
Vannflaske Skrevet 27. juni 2006 #179 Skrevet 27. juni 2006 Hva med flere bilder? De er så søte! Jeg vil haaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå