Gå til innhold

Ally Mc Beal?

Tullerusk

Anbefalte innlegg

Har ikke sett dette på to ganger, før i går.

Hvor kommer denne datteren i fra, og hvorfor. Fikk med meg at hun var fra et donert egg, men....

Og han snekker fyren eller hva han er, har han flyttet inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke sett de 2 siste episodene? Da har du gått glipp av mye.

Datteren stod helt plutselig på trappen til Ally, og det viste seg at Ally hadde frosset ned noen egg, som noen på labriumtoriet hadde klart å ta frem ved en feiltakelse og implantert inni ei anna dame. Moren til denne jenta døde tidlig (tror jeg det var) og faren døde nylig av kreft. Hun bodde da hos sin tante, men ønsket å oppsøke sin biologiske mor. Så derfor dro hun til Ally som naturligvis fikk sitt livs sjokk, da datteren sa: "Hei, Mamma!"

Dette er bare kort fortalt i grove trekk.

Håper at du ble litt klokere. :lol:

Det er ett eller annet ved den mannen, men jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om han er kjekk eller bare helt vanlig. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett eller annet ved den mannen, men jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om han er kjekk eller bare helt vanlig.  :briller:

Hallo, det er Jon Bon Jovi, jo!! :wink: Syntes han var kjekk helt til jeg så hvor hårete brystkasse han har, jeg... :lol: :blunke:

Tror ikke han har flytta inn hos Ally.

Han er rørlegger, hvis jeg har forstått riktig.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya på jobb
Det er ett eller annet ved den mannen, men jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om han er kjekk eller bare helt vanlig.

Kødder du eller?? :evil: :wink:

Han er jo bare rådeilig! :P Hårete bryst tsk tsk.. Fram med høvelen. :sjarmor:

Ikke ante jeg at Jon Bon Jovi var god skuespiller heller. Mannen med de mange talenter..

Han er jo forøvrig i huset til Ally konstant.. Kanskje han bor der på et lite kott mens han pusser opp? Må innrømme at jeg ikke har fått med meg så mye i det siste... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Han sitter barnevakt for datteren mens Ally jobber! Pluss at det foregår en liten romanse mellom de to.. SÅ UVITENDE DERE ER!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Dings

Jon Bon Jovi er kjekk han, altså. Men jeg blir ikke helt fortrolig med hårsveisen hans, jeg. :-?

Men oooooo, hvilke kysselepper da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg er glad for at Jon Bon Jovi har gjesterolle i Ally :D

Han er bare så flott, ikke bare utseende men stemmen hans er bra. Men nå er jo jeg en stor Bon Jovi fan da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg takker for at du tok opp dette, Tullerusk, har nemlig vært i USA gjennom de siste 5 episodene! Og jeg som hadde trodd jeg skulle få se de aller nyeste episodene av Ally & Co over there tok jammen feil - der er de ferdig med hele serien!

Altså, takk for up date'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er Jon Bon Jovi, så trenger jeg vel ikke å synes at han er rå deilig! Det er vel en smak sak. Men, han er ikke stygg, han er vel en helt vanlig gutt, med utstråling, men som sakt han er ikke den type jeg faller for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for oppdateringen, da tror jeg at jeg er med! :blunke:

Ellers syntes jeg Bon Jovi er ganske kjekk jeg også, men det med hårete brystkasse er jeg ikke så glad i jeg heller.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde glemt at jeg ikke hadde logget meg inn. Men nå husket jeg iallefall å krysse av for automatisk innlogging! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Bon Jovi er en liten lekkerbisken - han er handyhunk, barnevennlig og øm mot Ally - åååå... men noen romanse er det ikke enda...

Men ingen slår den narkomane Robert Downey jr. da...

(hadde han vært meg meg, kunne jeg sikkert hjulpet ham med avvenningen... han har jo så pene øyne... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ingen slår den narkomane Robert Downey jr. da...

(hadde han vært meg meg, kunne jeg sikkert hjulpet ham med avvenningen... han har jo så pene øyne... :lol: )

Så sant så sant.... smelt smelt.... Han er "smekkers" ja :)

Han Jon Bon Jovi har sjarmerende trekk i serien, men det er også alt!

Syns jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bon jovi har gebiss!!!!!!!!

Men enig i at han er kjekk og sjarmerende. Enig i at sveisen kunne vært anneledes. men vi kvinner vil jo bare forandre mannen, og når det er gjort, så går vi fra han -For å finne noen andre å prøve å forandre!! hehehe :hoho::hoho: !!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Bon Jovi er bare til å spise opp. Nammis :P

Men sier som flere her - at Robert Downey Jr - HAN er deilig han. Jammen synd at han har rota til livet sitt slik han har - kunne tenkt meg å se mye mer av han ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...