Grooo Skrevet 7. juni 2006 #41 Del Skrevet 7. juni 2006 Kynnere er kjipt... Kom på i går at jeg faktisk ikke har merket noe til dem den siste uka, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 7. juni 2006 epica: det er litt rart at det skal bo en til her hos oss,det blir liv,vi som har rutine nå med nr 1,hun ligger seg kl 19 i uke dagene,og nå skal vi plutselig få en som kan holde meg våken lenge om kvelden og natten,men gjett om vi gleder oss linkri:så koselig at du besøker meg nei nå er det ikke lenge til jippi er klar nå,men det er vel nå jeg skal vente til termin grooo:ikke så kjekt med kynnere,ikke lett å alltid finne ut hva som foregår inni der heller,jeg har ikke kjørt bil på ett par dager,før i kveld,jeg føler jeg sitter som enråner og ruller ut av bilen,er det nå vi kaller oss høygravid snart er maskinen med de siste nye barneklærene ferdig vasket,de er så herlig åååååååhhhh. en rolig kveld i dag snart lost den er kanon bra. ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #43 Del Skrevet 7. juni 2006 ÅÅÅ, det er så koselig å vaske disse søte små barneklærne. Står og smiler for meg selv da jeg henger dem opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 #44 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja, for første gang var det skikkelig stas å vaske og henge opp klær *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 9. juni 2006 heisann,nå er klærene på plass,brettet,strøket noe,jeg sa til samboer i går at nå må babyen komme ellers er det fare får at jeg kan bli husmor,rydder,stryker osv hjelp har nettopp vært på en liten tur,det gikk tregt og var tungt nå ja.men veldig godt å komme seg ut også, skal i besøk senere å spise kake oi oi oi har jo glemt å skrive inn at i går var jeg i uke 36 etter uke 37 kan hun komme får jeg skal på kontroll på tirsdag og der vil jeg gjerne gå nydelig vær og nå skal jeg sitte ute å spise en god is i skyggen ellers kreperer jeg til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #46 Del Skrevet 9. juni 2006 Du er allerede husmor........ for uke 36! WOW; jeg følte jo nettopp du var i uke 35!! nam..... Har isdilla for tiden. Liker du pistasj med sjokobiter? GOD HELG!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 13. juni 2006 ja nå går tiden fort dere,på torsdag er jeg i uke 37 alt kan skje,siden hun ligger så høyt opp så tror jeg vi må ha lit action i heimen etter torsdag så hun kanskje skjønner at mammaen vil hilse nå..... var på kontroll hos lege i dag vekt:73 (opp 100 gram siden sist)startvekt var 73. hb 104/74 urin:litt forurenset,men har ingen plager.... hode er festet ødem:hun skrev minus men jeg er litt hoven nederst i ankelen,hun sa det er helt vanlig nå. magen er 36 cm,den har blitt så rar i det siste,nesten litt flat og navlen tyter ikke ut,hun må ha en merkelig ligge stilling inni der alt var bra på kontroll så får vi se om det blir ny kontroll om 2 uker. siden jeg ikke har gått så lenge før så kjenner ikke jeg alle ting som vi merker nå. igår kveld var magen knall hard og hun presset under bryst og mot ribbein og samtidig kjnte jeg murring nede og i rygg.men det ga seg ut på kvelden og etter en liten tissetur,ikke lett å tørke seg for tiden nå har jeg spist en deilig soft is naaaaaaaaaam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #48 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) 37 snart! mmmmmmm... soft is!! Her ble det krone-is. Har forresten dilla på pistasje is m sjokoladebiter & sjokosaus, DØDSgodt!!!! Det måååå du smake..... ååå, det høres deilig ut å kjenne! Er det ikke merkelig. At noen sparker deg fra inni magen?! Endret 13. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. juni 2006 #49 Del Skrevet 15. juni 2006 ja nå er det ikke lenge igjen Minnimy... Eller har det kanskje skjedd allerede? Er et par dager siden du var innom nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 17. juni 2006 ja her har det skjedd ja,onsdag 14 juni kom prinsessen vår til verden 3 uker før tiden 2940 gram og 47 cm, fødselen var uten komplikasjoner og fra begynnelse til slutt gikk det under ca 2 timer,kom akkurat innfor dørene før hun kom alt bra,skal kontrollveie henne i morgen rapport kommer senere, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juni 2006 #51 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Oioi! Har du blitt mamma!!! :grine2: GRATULERER SÅ MYE MED PRINSESSA! Skal si det gikk kjapt! Gleder meg til å høre mer! :-D Endret 17. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. juni 2006 #52 Del Skrevet 17. juni 2006 GRATULERER SÅ MYE MED LILLE JENTA!! Gleder meg til å høre mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. juni 2006 #53 Del Skrevet 17. juni 2006 Ojsann, her gikk det unna. GRATULERER! Hjelpes, hadde du ikke termin 8. juli sånn som meg da?!? Er veldig spent på å høre mer om hva som skjedde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #54 Del Skrevet 19. juni 2006 :icon_surprised: :icon_surprised: ÅÅÅÅ SÅ GØYYY!!! Så godt at alt står bra til vennen!! Under to timer?! SÅ deilig da!!! Grattis med den lille jenta!!! Må slappe av nå, og ta vare på deg selv og den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 #55 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer og velkommen til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 20. juni 2006 la traviata,liv,epica,grooo,linkri tusen takk for gratulasjoner hun er såååååååååå herlig og snill. jeg kan prøve på en fødselshistorie,først må jeg si at jeg tror at jeg skal føde enda pga ikke alt har gått opp får meg enda tirsdag 13 juni var jeg hos legen og hun kjente på hode alt så bra ut,skjente litt kynnere om kvelden men det var jo ikke noe nytt. gikk å la meg i 23 tiden,våknet i 04 tiden av at jeg måtte på do,gikk opp i sengen og skulle sove mer,fikk plutselig vondt i ryggen og tenkte at det er sikkert sengen eller ligge/sittestillingen min siden jeg ikke har lagt skikkelig pga halsbrann. siden kl var da litt over 05 når jeg gikk ned i stuen og tenkte at jeg kan gå opp å ligge meg når barn og mann gikk ut av huset i 07 tiden,men det gikk ett lite lys opp får meg at ting var i gang når jeg plutselig fikk vondt hvert 5 min også forsvant det. 5.30 ringte jeg føden og sa hvor jeg hadde vondt og at det kom ca 5 +- min mellom hver og siden min første fødsel var min 3,5 timer så kunne jeg komme opp får en sjekk. vekket min samboer og ringte svigermor om at vi kunne møte henne på veien og levere datteren vår,mens vi gjorde oss klar kom riene sterkere og jeg begynte å brekke meg,det var ikke behagelig å gå,ville egentlig bare ligge, ca 6.15 var datteren levert og vi måtte fylle bensin,off. når vi parkerte og skulle gå inn hovedinngangen så var den stengt og åpnet ikke før 7.30,jeg følte samboer måtte dra meg avgårde helt rundt byggningen,vi kom inn på føden kl 6.35(merk tiden til senere) og fikk beskjed om at vi måtte gå opp 1 etasje,herregud sa jeg,nå vil jeg ligge,det gjorde ikke vondt,men ubehagelig å gå samtidig med rier. jeg må på do først,da sa hun ja det skal du og vi skal ta litt tester osv..... men etter et kort do besøk la jeg meg på sengen og hun sa hun skulle ta sparketest,ikke vits i sa jeg nå presser jeg,hun kjente og sa at her var det full åpning og ringte på flere,jeg presset sånn og hun måtte holde igjen med ett hånkle til vi kom i ett annet rom,måtte da over i føde seng og da gikk vannet også hadde ett par press og når hun var halveis ute,begynte datteren vår å grine,da måtte jeg le....men ett press til kom hun,kl 06.50 var hun ute,så jeg var inne i 15 min før hun kom hadde kun ett lite rift som måtte syes,fødet uten smertestillende, det som overrasket meg var formen,jeg var helt fin og var klar til å reise hjem igjen de var helt i sjokk over hvor fort ting gikk og vi måtte ligge noen timer på føden pga alle papirer som skulle fylles ut før fødsel ble gjordt ettterpå. jeg kjedet meg sånn alle dager,snill jente og ingenting å gjøre,enn å spise så det var godt når besøket kom. det sies at fødsel nr 2 er det beste du kan ha og der skal jeg si meg enig i. nå er det mating,,jeg koser meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #57 Del Skrevet 20. juni 2006 Så bra at fødselen gikk greitt vennen! Kooooose deg hjemme med lille tulla! Jeg skal også få jente! Ha en kjempefin permisjonstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. juni 2006 #58 Del Skrevet 20. juni 2006 Så hyggelig å få lese! Her gikk det unna ja, virkelig! Flaks dere hadde kort vei til sykehuset.. Vi har en god times kjøring, og hvis vi skulle fylt bensin i tillegg... Hjelpes, da hadde vel ungen kommet i bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. juni 2006 #59 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Åh vilken härligt kort födsel - men tur att ni hann/rakk komma in på födseln (födsel avdelningen) först då. edit: lite språkförklaringar Endret 20. juni 2006 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. juni 2006 #60 Del Skrevet 20. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå