Grooo Skrevet 19. mai 2006 #21 Skrevet 19. mai 2006 Gratulerer med dagbok Håper babyen holder seg der inne en god del uker til, de har vel best av å bli der inne så lenge som mulig selv om jeg forsåvidt godt kunne tenke meg å få ut min snart.. Plages en del av kynnere, og har dessuten så lyst til å kooooose med babyen
Gjest Myztica Skrevet 22. mai 2006 #22 Skrevet 22. mai 2006 håper babyen din holder seg inne en god stund til
minnimy Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #24 Skrevet 22. mai 2006 hei hei.....takk for hilsener og etterspørsel koselig her er ikke tegn til noe enda i allefall og håper det ikke blir det på en stund enda,jeg skal juble høyt hvis jeg kan få sitte tallene uke 35 i denne dagboken. er 33+3 idag.men jeg vet at det kan gå bra så det som skjer det skjer. jeg går egentlig å venter hver dag,det er litt slitsomt,så jeg prøver å finne på noe annet å gjøre ja. t.o.m samboer har begynt å tenke på fødsel nå,han sa:kan jeg ta ett par øl ikveld eller skal du føde herlig. hun presser på blæren i allefall. synker magen litt ned eller det blir lettere og puste når babyen har lagt hode ned? har ikke såååååååå vanvittig halsbrann om dagene,men spiser jeg og drikker etter ca 20 så kan jeg slite om kvelden? skal til jordmor på mandag,men til helgen er det besøk først. jeg skal gi litt oftere liv fra meg
Grooo Skrevet 23. mai 2006 #25 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har heldigvis ikke hatt noe halsbrann, men jeg har begynt å merke at det kan være litt tungt å puste til tider ja... Håper den flytter på seg snart, men da blir den vel sterkere og klarer å sparke hardere og.. Hm, jaja *ler* Alt vi må igjennom!
Cr@sh Skrevet 23. mai 2006 #26 Skrevet 23. mai 2006 Tusen takk for koselig melding i boka mi... Er koselig å lese litt i boka di også... Blir spennende framover da... Kan jo så godt som skje når som helst... til deg!
minnimy Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #27 Skrevet 25. mai 2006 i dag er jeg i uke 34 altså 6 uker igjen nå, masse liv,formen er bra,men ikke bekkenet etter litt husarbeid i dag off,ja ja får slappe av etterpå da. nå får vi se om jeg kan skrive uke 35 neste uke,det hadde vært en drøm alt er nå klart i allefall,og vi skal ha to besøk i helgen,men skal ikke stresse... ha en fin himmelsprett
Grooo Skrevet 25. mai 2006 #28 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har tro på at den lille din holder seg der inne en god stund til jeg
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2006 #29 Skrevet 26. mai 2006 Ikke lenge til du holder lille i armene nå... Blir spennende å se når den lille skatten kommer! Blir sikkert kos med besøk til helgen! Hatt en fin himmelsprett? GOD HELG!
minnimy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #30 Skrevet 29. mai 2006 34+4 idag og tiden går fort nå var hos jordmor i dag og hun sa at det er en stor baby inni der,og utifra skjema som jeg ligger litt over så kanskje det blir 3700-3800 g hvis jeg går tiden ut,hjelp tenkte jeg da,jeg skal ha babyen ut også jeg var 73 kg når jeg ble gravid og nå er jeg 72,9 på alle disse ukene.veldig fornøyd og hun sa at jeg kanskje kom til å gå ned 10 kg rett etter fødsel, JEG KAN JO BLI SLANK IGJEN SÅNN SOM JEG VAR FÅR ETT PAR ÅR SIDEN samboer er nå litt skjønn,han å venter på at noe skal skje,planlegger ting sånn at han ikke er altfor langt vekke om noe skulle skje,nå ser jeg han venter han også,han har ikke snakket så mye om det før....herlig. ellers har helgen bestått i besøk,hatt og vært i besøk.koselig,nå skal det ryddes litt æsj
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #31 Skrevet 29. mai 2006 Koselig med besøk-helg Guuud det nærmer seg for deg! Hun er visst en rampejente allerede skjønner jeg! Sparker villt ja.. Ååå, jeg gleder meg til jeg kjenner liv! :-D Rydde er gøy ja..... Spill høy musikk, pleier å hjelpe!
Grooo Skrevet 31. mai 2006 #32 Skrevet 31. mai 2006 Tiden flyyyyr ja! Jeg har virkelig ikke vært så heldig som deg når det gjelder kiloene, her står det vel 17 i pluss nå.. Menmen, er ikke så mye jeg kan gjøre med det, føler at jeg ikke spiser stort mer enn jeg må. Ok, litt mer is og brus har det blitt i vår enn til vanlig, men det er søren meg ikke SÅ mye jeg har stappa i meg da. Dessuten trenger jeg litt trøst når babyen holder på å sparke ut ribbena mine til tider....
minnimy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #33 Skrevet 1. juni 2006 hiv og hoi snart kommer skatten vår og jeg har nå kommet til uke 35 JIPPI KJENNER IKKE AT DET SKAL SKJE ENDA,MEN HUN HAR FUNNET UT AT RIBBEINA ER GØY Å SPARKE PÅ formen varierer veldig har fått en del vondt i ryggen til tider,sånn sliten vond rygg,og i natt var det full halsbrann og en som lå nesten oppunder halsen på meg(føltes sånn). igår vasket jeg tingene til vognen og i dag skal jeg ordne den,den og bilsete står klart i gangen.gleder meg til å bruke den igjen. nå er alle ut av huset og da skal jeg benytte sjansen til å sove litt. grooo:de kiloene dine kommer nok til å forsvinne etterpå så nyt den siste tiden og jeg skjønner ikke hva som er så gøyt å sparke på ribbein tar en runde etterpå.
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2006 #34 Skrevet 1. juni 2006 Uffda, stakkars ribbeina får gjennomgå? for 35! Så gøy å få vogn og bilsete klart.. Da blir det mye mer virkelig. Jeg har kjøpt noen klær og da ble det mer klart for meg, at jeg skal faktisk få min EGEN (og vår) baby i klærne...
minnimy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #35 Skrevet 1. juni 2006 ja nå som alt er i boks så går vi å venter på at ting skal skje,til og med pappaen begynner å mase nå,skal du ikke føde snart?like greit å få det overstått nå osv herlig,jeg er glad jo nærmere termin jeg går,men jeg vil ikke gå over off
Fibonacci Skrevet 1. juni 2006 #36 Skrevet 1. juni 2006 Ja, nå nærmer det seg for oss minnimy! Det er godt å ha ting klart, men ventetiden kan føles lang også. Tror babyen din må få forklart litt om at mamma helst vil ha ribbeina sine i fred. Snuppa mi er heldigvis så langt nede nå, og har aldri vært i nærheten av ribbeina engang! Er veldig glad for det altså! Lykke til med "innspurten"!
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2006 #37 Skrevet 6. juni 2006 uff, forstår dere er utålmodige ja! Tenk, nå kan det skje hvert øyeblikk!! Har du kost deg i pinsen, gjort noe gøy?
minnimy Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #38 Skrevet 6. juni 2006 halllloooo... pinsen begynte dårlig,med at jeg ikke sov før kl 04 natt til lørdag pga halsbrann(bare min egen feil) men det gjorde også at jeg lå og sov omtrent hele lørdagen,var helt ute.søndagen begynte jeg å komme meg og mandag var mye bedre,stakker min datter tenkte jeg,får en kjedelig mor som sover,men jeg måtte bare,hun har nå en flink far som hjelper til og er forståelses full i disse tider ellers i dag så kjørte faren datteren i bg kl 07 siden han skulle ha bilen...og når jeg gikk å la meg nedpå kl 8 så sov jeg til kl 11, det var veldig godt,godt å sove før de kommer hjem sånn at jeg kan være opplagt til å ta meg av datteren vår også,så nå er jeg ganske bra, hun presser sinnsykt på blæren,akkurat som om jeg må holde igjen så ikke alt "utstyr" forsvinner har litt mer kynnere nå enn før helst om ettermiddagen. tenk på onsdag er jeg i uke 36 hjelpe meg som tiden flyr,jeg må virkelig sjekke at det er riktig uke,jo det er det....jippi,jeg har sagt til henne at hun skal få lov å komme nå hvis hun er ca 3 kg hun har det vel for godt inni der...... ellers i uken skjer det ikke så mye,litt besøk og sitte litt ute.....
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #39 Skrevet 7. juni 2006 Håper kynnerne og blærepress minker vennen! Nå venter du vel bare på at den lille skal melde sin ankomst! Godt å få sove ut tenker jeg, bra du slapper av! Håper veret holder seg fint, så du kan sitte ute å nyte dagene før lille skatten kommer.. Er det ikke rart å tenke på, at du skal få en til?
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #40 Skrevet 7. juni 2006 Fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom deg... Så bra at den lille har holdt seg inni magen din Men nå er det ikke lenge igjen! :
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå