Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er så nyskjerrig på produktene fra Face Stockholm.

Noen som har prøvd??

Også er det jo bare en butikk i Norge (Bergen) som jeg vet om. Er det noen parfymere el.lign som fører merket??

Evt. hvor på nettet kan en bestille??

Endret av Frk Doodad
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stockholm staves med ck, sikkert derfor du ikke har funnet det, men her er det i alle fall!

http://www.facestockholm.com/

Ja, staved feil...skal rette opp!

Joda, jeg har vært inne på siden. Er ute etter folks erfaringer med produktene + om noen vet hvor det selges bortsett fra butikken i Bergen!

Skrevet

De har en butikk i Oslo også. En plass mellom Lille Grensen og Tullinløkka (aner ikke hva det heter der men følg trikkeskinnene :ler: )

Har prøvd øyenskyggene, lipgloss og makeup-kostene deres, og alt er til å anbefale!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en skimrende brun øyenskygge (eyedust) i løs form derfra som jeg elsker! Den heter Grateful. God kvalitet på den! :)

Skrevet

Jeg kjenner godt innehaveren av salongen og butikken i Bergen og var der også i fjor på sminkekurs.

Etter å ha funnet "mitt rette ansikt" endte det jo dermed med at jeg bare "måtte ha" de samme produktene som ble brukt på kurset.

Det ble en dyr affære å kjøpe alt på en gang, men jeg har faktisk aldri vært så fornøyd før.

Jeg får lett allergiutslett etc. men her fikk jeg ingen.

Spesielt med mascara er det vanskelig å finne en jeg tåler, men Face sin har jeg ikke merket noenting med.

Dessuten sitter den på om du gråter og ler aldri så mye :ler:

Skrevet

Spesielt med mascara er det vanskelig å finne en jeg tåler, men Face sin har jeg ikke merket noenting med.

Dessuten sitter den på om du gråter og ler aldri så mye :ler:

Bruker du den vannfaste? Har prøvd maskara derfra, ikke vannfast, synes den sitter veldig bra. Men er på jakt etter en vannfast nå.

Ellers kan jeg virkelig anbefale produktene derfra! Bruker daglig både concealer, øyenskygger, rouge og gloss fra Face - veldig fornøyd. :)

Skrevet

Nå fikk jeg jo bare enda mere lyst til å prøve Face produkter. Må ta meg en tur til Bergen eller Oslo snart :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...