Gjest Shadowlyn Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Er selvbruningskremjomfru men har akkurat kjøpt meg ny capribukse og jeg kommer til å blende halve byen hvis jeg ikke får litt farge på beina. Hva kan dere anbefale for et spøkelse som meg? Og hva må jeg gjøre for å få best resultat?
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Hvis du ser litt lenger ned på denne siden og på den neste, vil du finne flere lange selvbruningstråder.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Er man veldig blek, blir resultatet sjeldent bra. (snakker av erfaring).
Gjest Shadowlyn Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Er man veldig blek, blir resultatet sjeldent bra. (snakker av erfaring). ← Hvorfor det?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Lettere å få sjolder nå man er helt hvit. Fargeendringen blir jo litt mer markant. Jeg ville anbefale deg å prøve en bodylotion med selvbruner i. Er selv mest fornøyd med det. Har i det siste prøvd ut Dove sin, og må si at jeg er mer førnøyd med denne en Natusan som jeg brukte i hele fjor sommer. Dove trekker bedre inn i huden, og gir en bedre farge på meg enn hva Natusan gjør.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Fant denne siden der selvbruningskrem testes. Klikk på der det står "bildspesial - Ebba tester..." for å se de ulike anmeldelsene: http://expressen.se/index.jsp?a=284217
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Ikke enig i utsagnet over! Er veldig blek, får likevel fint resultat med selvbruner. Gjelder bare å ikke bruke en som er for mørk i fargen i utgangpunket, samt å være nøye ved forberedelser og innsmøringen. Lykke til!
Sovesmurf Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 Har brukt Dove sin bodylotion med farge i, i noen dager nå. Er veldig fornøyd med den, var veldig bleik, men har fått en gyllen farge. Har solt meg også, så det hjelper jo på. Har mye bedre erfaring med den enn med selvbrunere.
lillesky Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er ikke fornøyd med den Natusan skin holiday som alle skryter av. Jeg synes den tørker sakte og lukter ekkelt. Hva med noen soltimer? Husk bare solkrem.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #10 Skrevet 11. mai 2006 Hater å ligge i solen. Er ikke glad i varme! Da bruker jeg heller selvbruner enn å ligge å steke meg ute i sola og ødelegge huden min.
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er ikke fornøyd med den Natusan skin holiday som alle skryter av. Jeg synes den tørker sakte og lukter ekkelt. Hva med noen soltimer? Husk bare solkrem. ← Har vurdert de men kommer meg liksom aldri så langt.. Så da tenkte jeg det er enklere å bli brun hjemme.
Fru Fomle Skrevet 11. mai 2006 #12 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er veldig fornøyd med selvbruner fra Lancome.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #13 Skrevet 11. mai 2006 Jeg kjøpte nylig L'Oreal NutriBronze bodylotion med selvbruner, og jeg synes den er skikkelig bra. Gir diskret farge som kan bygges opp over flere dager, og dermed er det lettere å få et fint resultat. I tillegg stinker den ikke selvbruner, og gir bra med fuktighet til huden. Jeg kjøpte den på Vita, til 49 kroner.
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. mai 2006 #14 Skrevet 11. mai 2006 Jeg kjøpte nylig L'Oreal NutriBronze bodylotion med selvbruner, og jeg synes den er skikkelig bra. Gir diskret farge som kan bygges opp over flere dager, og dermed er det lettere å få et fint resultat. I tillegg stinker den ikke selvbruner, og gir bra med fuktighet til huden. Jeg kjøpte den på Vita, til 49 kroner. ← Kan den brukes i ansiktet og?
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #15 Skrevet 11. mai 2006 Kan den brukes i ansiktet og? ← Jeg tror ikke jeg ville gjort det, for den er litt for rik og fuktgivende til det, i mine øyne. Selvsagt går det an å prøve, men en egen krem for ansiktet er nok det lureste.
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. mai 2006 #16 Skrevet 11. mai 2006 Jeg tror ikke jeg ville gjort det, for den er litt for rik og fuktgivende til det, i mine øyne. Selvsagt går det an å prøve, men en egen krem for ansiktet er nok det lureste. ← Noen å anbefale der? :mase:
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #17 Skrevet 11. mai 2006 Jeg bruker Doves bodylotion med selvbruner også i ansiktet. Går helt fint. Føler ikke at den er så fet at det gjør noe. Bra resultat.
Little sister Skrevet 11. mai 2006 #18 Skrevet 11. mai 2006 Er selvbruningskremjomfru men har akkurat kjøpt meg ny capribukse og jeg kommer til å blende halve byen hvis jeg ikke får litt farge på beina. Hva kan dere anbefale for et spøkelse som meg? Og hva må jeg gjøre for å få best resultat? ← Jeg bruker Lancome flash bronzer leg gel på beina. Det blir kjempebra og naturlig Har en egen til leggene, ansikt og en for kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå