Elle Melle Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Ser det dumt ut med ulike typer knotter/håndtak på et kjøkken? Jeg liker i grunnen best håndtak og ikke knotter, men kjøkkenet vi skal bytte knotter på har ettpunktsfester fra før, og da fungerer det jo ikke med topunkts på skuffene i alle fall. Blir det rotete med håndtak på skap og knotter på skuffer? Kanskje det er best med knotter på alt? Samtidig synes jeg det ser litt puslete ut med så små duppedingser på skapdørene... Er det noen av dere som har forsøkt en kombinasjon og er fornøyde?
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 foreldrene min har knotter på skap og håndtak på skuffer, alle i samme farge og stil selvfølgelig, og det er veldig fint det. Tror ingen har tenkt på det
Gjest HB Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Så lenge knottene/håndtakene hører sammen, synes jeg fint du kan ha en ting på skuffene og noe annet på skapene. Hilsen Lille meg
CheapChampagne Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Så lenge knottene/håndtakene hører sammen, synes jeg fint du kan ha en ting på skuffene og noe annet på skapene. ← Enig.
Veronal Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Jeg synes det blir rotete med mindre det er snakk om tilnærmet usynlige håndtak til overskap og noen andre håndtak til underskap. Det finnes håndtak som vil dekke over hele lengdeflaten - ikke bare i 2 punkt, hvis du skjønner hva jeg mener.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har to forskjellige typer selv, men de matcher hverandre. Grunnen er at de vi valgte til kjøkkenet ikke passer til de få dørene vi har i herdet glass, for rammen er for smal. Men det ble faktisk veldi fint til slutt allkevel
Elle Melle Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2006 Takk for svar! Ja, det optimale hadde nok vært slike som dekker hele flaten. Vi har bare ikke funnet noen slike vi liker ennå (som ikke er grisedyre i alle fall).
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #9 Skrevet 10. mai 2006 Vi har knotter på alt, bortsett fra kolonialskuffene, der har vi håndtak. Alt er i samme stil og vi syns det er fint
Krista83 Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 Jeg tror ikke jeg ville tenkt på det om de passer sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå