Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha ny øyensminkefjerner i dag. Har prøvd flere som ikke virker, bl.a Nivea, L'oreal og Pure Simple. Nå er jeg drittlei av å måtte ty til olivenolja.

Bruker Lancome mascara, også noen ganger vannfast - og den får jeg bare ikke av. :frustrert:

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Hvorfor kjøper du bare ikke Lancomes egen sminkefjerner?

Gjest gjest1
Skrevet

YSL har en kjempegod øyensminkefjerner! :)

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

De to beste jeg vet om, og jeg bruker også vannfast mascara fra Lancome er tofase-fjerneren fra YSL og ditto fjerner fra Biotherm. Begge består av to lag som ristes sammen.

Edit: Glemte å si at Bifacil fra Lancome er MYE mindre effektiv enn disse to.

Endret av Elphaba
Skrevet
Hvorfor kjøper du bare ikke Lancomes egen sminkefjerner?

Joda jeg har brukt den mye, men synes ikke den er så bra, derfor har jeg prøvd andre en stund.

De to beste jeg vet om, og jeg bruker også vannfast mascara fra Lancome er tofase-fjerneren fra YSL og ditto fjerner fra Biotherm. Begge består av to lag som ristes sammen.

Edit: Glemte å si at Bifacil fra Lancome er MYE mindre effektiv enn disse to.

Da får jeg prøve YSL eller Biotherm! (Som sagt enig i at Bifacil ikke er så bra.)

Takk for tips! :)

Skrevet
YSL har en kjempegod øyensminkefjerner! :)

Er den forresten fryktelig dyr? Ikke for at det spiller så stor rolle hvis den er bra men. :sjenert: Bare lurte.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Jeg bruker to-fase fra Biotherm, den tar alt uten at jeg må gni.

Gjest Gjesta
Skrevet
Er den forresten fryktelig dyr? Ikke for at det spiller så stor rolle hvis den er bra men.  :sjenert:  Bare lurte.

Den koster 210. Men jeg tror nesten at Biotherm er hakket bedre, og den er bittelitt billigere, kanskje 170? Muligens kan du få dem bittelitt billigere hos SN hvis du orker å vente. Ellers kan også jojobaolje brukes som fjerner for vannfast mascara, men ikke hvis du bruker slike døgnlinser som du har på øyet i 24 timer.

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Ut å shoppe etterpå. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker en flott en fra Dior, fjerner alt som er vannfast uten at jeg må gni.

Selv om den er dyrere føler jeg at den er mye drøyere enn disse billige fra Nivea o.l. samt at den er mildere for øynene. Og det er jo godt med litt luksus i hverdagen ;) Jeg betale 195,- for min i Januar og har enda halve flasken igjen.

Skrevet
Jeg bruker en flott en fra Dior, fjerner alt som er vannfast uten at jeg må gni.

Selv om den er dyrere føler jeg at den er mye drøyere enn disse billige fra Nivea o.l. samt at den er mildere for øynene. Og det er jo godt med litt luksus i hverdagen ;)  Jeg betale 195,- for min i Januar og har enda halve flasken igjen.

Høres jo også bra ut! Nå blir det vanskelig å velge. Enig i at billige greier ikke er særlig drøyt.

Skrevet

Har prøvd mange sminkefjernere (dyre/billlige) og landet på loreal sin tofasefjerner.

Hmmm, ser at du har prøvd loreal uten at du ble fornøyd, var det tofasefjerneren??

Jaja, jeg er iallefall fornøyd med denne :)

Skrevet
Har prøvd mange sminkefjernere (dyre/billlige) og landet på loreal sin tofasefjerner.

Hmmm, ser at du har prøvd loreal uten at du ble fornøyd, var det tofasefjerneren??

Jaja, jeg er iallefall fornøyd med denne :)

Ja det var det. Syntes den var forferdelig jeg. :ler:

Skrevet

Kommer Biotherm fjernenen i glass eller plastflaske? Blir en del reising nemlig, og i tilegg er jeg så klumsete og mister ting på flisene :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet
Kommer Biotherm fjernenen i glass eller plastflaske? Blir en del reising nemlig, og i tilegg er jeg så klumsete og mister ting på flisene  :forvirret:

Den er i plastflaske.

Gjest Gjest
Skrevet

Har en fra Dior som jeg synes er bra. I tillegg liker jeg tofasefjerneren fra YSL. Men den fra Lancome er helt klart favoritten!

Skrevet

Da er det gjort. Kjøpte Biotherm til vannfast. Dama sa den kunne brukes til begge deler.

Den kostet 215kr. Skal testes på ikke vannfast i kveld.

Skrevet

Er den dårligere enn Lancome sin, kjøper jeg bare den neste gang igjen. :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med YSL. Prisen er 210 kr. Dior har jeg prøvd ut, og den var elendig (bare til opplysning).

Skrevet (endret)

Da skal jeg prøve YSL neste gang garantert. ( Hvis ikke Biotherrm er bra asså.)

Takk for alle tips jenter. :)

Endret av loffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...