Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva synes dere om jenter som sitter på t-banen og sminker seg. Da mener jeg ikke bare leppestift, men alt fra eyliner, mascara pudder og alt. Sitter liksom med toalettmappa foran seg...

Vet ikke helt jeg, men synes ikke helt det passer å gjøre det på t-banen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa.. Det er jo tidsbesparende da :ler:

(ikke for at jeg tar tbane og/eller sminker meg offentlig)

Skrevet

Det gjør da vel ingen ting! Plager ikke meg, i hvert fall.

Skrevet

Jeg kikker litt rart på de, og tenker kan de ikke vente til de kommer på jobb, eller at ja, ja i dag har hun stått opp 10 min forskjent.

Skrevet

Synes at det er festlig jeg...

Damer som sitter der med gapende sminkegrimaser.

Enda morsommere på bussen, når fartsdumpen kommer midt i mascaraen.

Redder dagen for stakkars meg det der..

Skrevet

Siden du lar deg irritere; les ei bok el avis el ta deg deg en lur.....!!!

Skrevet

Jeg synes det er underholdende. Da har man noen å titte på under reisen. Men gud, for et upassende sted. :hoho:

Skrevet

Pføy! Er det så nøye da ?

Gjør dette selv i ny og ne hvis jeg ikke har et WC i nærheten. Dog, begrenser meg til å pudre nesen raskt og ta et strøk med lipgloss.....

Enig med chimp : Lar du deg virkelig irritere av dette ?

Finn på noe annet da ?

Det finnes verre ting på buss/bane :

-Svetteluktende mennesker

-Folk som sitter med en voldsom røykhoste

-Folk som trenger seg innpå deg selv om det er utmerket bedre plasser å stå

-Folk som har 30 bæreposer og har dem rundt seg og ikke gidder å ta NOEN av dem på fanget.... (kommer ikke inn der hvor det er 2 og 2 seter mot hverandre.....) :o

-Folk som har hunder de ikke klarer å holde styr på - som MÅ snuse deg i skrittet liksom......Blæh!

Nei, sminking er da ikke så ille :ler:

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg tar meg ofte i å enten: himle med øynene av dem, eller glise litt...

Skrevet

Det spiller da ingen rolle.....bare le av det :hoho:

Det er da annet å irritere seg over her i verden, at det at noen sminker seg offentlig er da bare en bagatell synes jeg.

Skrevet

nei, det er jo ikke sånn at jeg irriterer meg over det, men jeg synes at det er litt rart at folk gjør det. Ville bare høre hva andre mente om det. Jeg ville iallefall ikke gjordt det, jeg ville synes det var flaut :oops:

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg har ofte tenkt på det samme, merkelig sted å sminke seg på. Ville aldri ha gjort det selv. Hadde ikke inntrykk av at lidia irriterte seg over dette, men at hun undres; det skjønner jeg...

Skrevet
Jeg synes det er underholdende. Da har man noen å titte på under reisen. Men gud' date=' for et upassende sted. :hoho:[/quote']

Synes akkurat det samme. Da har jeg noe underholdende å se på hvertfall. :ler:

Skrevet

Siden du ikke syntes at det PASSET seg, tolket jeg d som du 'rynket litt

på nesa' av d, for å si d sånn....

Men for all del, hadde ikke gjort d selv...DA tenker jeg mange hadde

sperra opp gluggene, da! ( forskjell på meg og fjortis'er/20-åringer,

skjønner du....)

Skrevet

Synes det er greiest å være ferdig med morgenstellet før jeg går hjemmefra jeg da....

:briller:

Skrevet

Nå tar jeg sjelden T-banen, men før så hendte det titt og ofte at jeg så jenter sminke seg der. Selv ville jeg aldri i livet ha gjort det. Men nå er folk forskjellige, jeg synes kanskje det er litt mosomt og underholdene å se på... :)

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg sminker meg på t-banen. What's the big deal? :roll: :o

Skrevet

Enig med du!

Synes ikke det er noe big deal, sminker selv fra tid til annen på bussen, litt humpete men ellers greit.

Skjønner likebel at folk synes det er morsomt og litt rart kanskje, men sminking på t-bane/buss er så absolutt ikke noe å irritere seg over!

PP

Gjest Frøken Dings
Skrevet

De kan gjerne sminke seg for min del, det bryr meg ikke.

Jeg satt en gang bak en dame som nappet øyenbryn på bussen, vinduene var åpne og øynebryn flakset overalt. Det var lite delikat, og damen fikk beskjed. :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...