annjoha Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 vil gjerne gi forloveren min en liten takk for alt hun har gjort for meg, har dere noen tips? et lite minne fra dagen
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 min skal få et pent smykke... er så mye lekkert å få til under 500 kr nå så...
Kara W Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Jeg vill gitt tid og oppmerksomhet, heller enn en ting (og ville blitt gladere for å få). F.eks. ha en romantisk, selvlaget middag klar, når hun kommer sliten hjem fra jobben, gjerne med en bukett røde roser og en flask god vin stående på bordet. Bruk så hele kvelden på henne; masasje, rolig musikk, og alt som følger. Eller dukke opp på jobben hennes i lunsjpausen med en piknikkurv. Eller bare bruke en hel kveld på å liste opp alle tingene ved henne som du er glad i. Det trenger jo ikke å være så "klissete" heller, hvis den type romantikk ikke er din greie. Overask henne med noe hun har klaget over at hun ikke har fått gjort (fiks den rare lyden i bilen hennes, sett sammen bokhyllen som fortsatt ligger i esken sin, mal vinduskarmen, eller hva det nå måtte være). Det viktigste (synes jeg) er at du viser at du vil bruke tid på å gjøre livet hennes bedre, og at det kommer som en overraskelse
Kara W Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 ForloveRen, ikke forloveDen ← jeg må se å lære meg forskjellen på de to snart...
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Det var litt av en forlovergave, Kara W!! Til trådsarter: Min forlover skal få en billett til en musical, som hun pent må dra sammen med meg på, etter at ting har roet seg og bryllupsreisen er over
BIRE Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Min forlover skal få en spa dag sammen med oss føre den store dagen.Så får hun et smykke.Bare fordi jeg er kjempe glad i henne ..Kos Bire
Raringen Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har spurt min forlover om hun hadde hatt lyst til å finne på noe den dagen og natten min kjære er i sitt utdrikningslag. Det hadde hun veldig lyst til! Jeg tenkte jeg skulle bruke det døgnet til å sette opp et hyggelig program. Kjøpe to billetter til de 2dekker sightseeing-bussene som kjører rundt i Oslo om sommeren, lage god mat til piknik, ta med noe god vin, sjekke hva som skjer i byen, etc. Det er alltid mye gratis man kan gjøre i Oslo, og jeg innbiller meg at det er hyggelig at noen planlegger en sånn fin dag for deg. Jeg gleder meg ihvertfall masse til utdrikningslaget mitt, og synes det er spennende at noen legger opp en hel dag som jeg ikke vet noe om (bortsett fra når det er:) ). Håper ihvertfall hun vil sette pris på det! Jeg har ikke så god råd, så jeg kan ikke spandere heldager på spa og håroppsett på bryllupsdagen, etc. Dessverre! Jeg skulle gjerne gjort det, for forloveren min er så fantastisk flott, og jeg er så glad i henne!
razmatazz Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Jeg skal leie et litt fint hotellrom til meg og forloveren natt til bryllupet, og tenkte jeg skulle ordne litt god mat og vin som vi kan kose oss med der på kvelden. Kanskje også snekre sammen et fotoalbum med diverse bilder fra et laaaangt vennskap
yvoesp Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Min søster var min forlover. Jeg tok henne med på make up- kurs og spanderte det på henne. Da kunne vi begge sminke oss selv til den store dagen
Netten Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har to forlovere, og har tenkt å gi dem et pent innrammet bilde av oss fra bryllupet. I tillegg betaler jeg halvparten av frisør- og sminkørregningen. Siden hun ene forloveren min nettopp har fått en liten baby, kommer jeg til å vente litt med å finne på noe annet, men senere i sommer tenkte jeg å ta dem med ut og spise, på konsert el. et eller annet. Har ikke bestemt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå