Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Er det noe annet man må huske å endre, utenom passet & bankkort & sertifikatet?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 husk å gi beskjed til arbeidgiver, posten(tror jeg), alle steder du er medlem som seder deg noe pr. post,
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Sendte dere inn papiret dere fikk fra folkeregisteret, ny fødselsattest og/eller vielsesattest til feks banken osv?
Lene A Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 bekreftelsen i fra likningskontoret(folkeregisteret) er den du sender kopi av rundt omkring. bank, posten, forsikring, førerkort/vognkort, arbeidsgiver resten kan du nok sende endring til etterhvert som du får post med gammelt navn
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Lånekassen skal ha beskjed om ny sivilstand og nytt navn, dersom du har noen forbindelse til de
Catzy Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Har nettopp byttet navn. Ser ut til at mange "offentlige" kontorer får oppdateringer fra Folkeregisteret. Banken har byttet navnet mitt på alle kontoene mine etc, uten at jeg har tatt kontakt. Ganske artig. Catzy
IdaC Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 De fleste offentlige kontorer får automatiske oppdateringer ja. Dvs banken, biltilsynet, posten. De du må huske å melde ifra om er privatpersoner. Og når jeg melder ifra om nytt etternavn, så har ikke jeg hatt med med kopi av bekreftelsen på navnbytte. Tror ikke det er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå