Huldra:) Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Skal dere sette på løse øyevipper på den store dagen?? har aldri prøvd jeg, men det ser jo fint ut da *usikker*
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Ja. Det er flott visuell effekt, og på bilder og man blir så vakker når de settes på riktig. Om du er usikker er det enklest å kjøpe ett sett hvor vippene er fordelte allerede. I små bunter, om du forstår. Parfymerier og sånn har dette. Ikke sånn som på H&M hvor du får en rad som sitter sammen. De er så vansklige å plassere inni øyekroken at jeg ofte klypper av litt innerst på de. Evt. klypp de slik at kun ytterst i kantene blir tykkere, ikke over hele øyelokket, nydelig, prøv hjemme, for det må bli deg, det finner du fort ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Sørg i alle fall for å få de pent på, har sett noen tilfeller hvor de er skjeve og slurvete satt på. Og det ser helt for jævlig ut! Har prøvd selv en gang, og fikk det overhodet ikke til. De gikk rett i søpla, for skal jeg gå med noe slikt så skal det se bra ut.
Floja Felíz Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Jeg skal ikke ha det. Jeg får det ikke til å se naturlig ut, og det hadde jo vært trist om det skulle lyyyse oversminket av bryllupsbildene. Men det kommer sikkert an på hvordan og hvor mye du sminker deg til vanlig. Hvis du aldri har brukt det før og aldri vil bruke det siden så blir det kanskje litt rart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå