Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Jeg trenger hjelp til mine korte vipper som bøyer nedover... Har kjøpt vippetang på vita i evigheter, men den er ikke god og må byttes ofte...får best resultat bare de første dagene, HVIS jeg er heldig... Så, hvis du har en god en for mine type vipper:hvor, hvilken, pris?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Hei! Jeg har brukt vippetang siden jeg var 12-13 år, og er også avhengig av det Føler meg rett og slett "trøtt i trynet" uten den. Jeg har også kjøpt på Vita i alle år, den fra Tana, og den har jeg vel byttet kun et par ganger. Forsøkte den i plast, men den ble fort ødelagt Jeg har kommet over et nytt produkt som heter Eyecurl. Kjøpt via en annonsør her på KG; http://www.chic.no/Products.aspx?q=c_18 Kan jo være en ide å prøve..? Ellers er en venninne av meg frisør, og hun har begynt med extention på vippene. Du får de laaange vippene, men det koster jo en del. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Har også vippetang fra Tana, kjøpt på Vita. Er godt fornøyd med den! Har forøvrig lest her inne at mange anbefaler vippetangen til Shisheido, den skal visst være kjempegod. Forøvrig ønsket jeg meg elektronisk vippetang i julegave, men jeg brukte den bare noen ganger for resultatet ble mye dårligere enn med vanlig manuell vippetang.
Tristessa Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har også den fra Tana, men pleide å kjøpe på Body Shop før og den var bedre (men også dyrere). Vurderer en sånn elektrisk sak til vippene, siden jeg alltid må bøye vippene etter mascaraen likevel.
Amalthea Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Mange som skryter uhemmet av Shisheidos vippetang. Blant annet min venninne som har rette nedover-vipper.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Min vippetang er bra (les: best)! Har nettopp kjøpt Shu Uemura sin, og er kjempefornøyd! Er litt i dyreste laget da men...
Dru Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er strålende fornøyd med Shiseido sin. Og det som er spesielt bra er at man får kjøpt refill av den gummilisten, så det er ikke nødvendig å kjøpe hele ny når den begynner å bli dårlig.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2006 #9 Skrevet 10. mai 2006 bruker den billigdriten fra HM men jeg får fortsatt horevippings av den :D
Catus Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 Bytter dere så ofte altså?? Tror jeg har hatt en fra H&M i 10 år nå jeg. Og jeg har aldri hatt behov for å bytte den ut, da den fortsatt funker som bare det! Bruker den nesten daglig, er totalt avhengig av den!
Pimbila Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Kjøpte min på Cubus, tror jeg det var. Begynner å bli mange år siden. Liker den godt.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #12 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er strålende fornøyd med Shiseido sin. Og det som er spesielt bra er at man får kjøpt refill av den gummilisten, så det er ikke nødvendig å kjøpe hele ny når den begynner å bli dårlig. ← Hvor har du kjøpt den, hvor mye koster den og vet du om den funker på kort og nedovergående vipper da?
Tusseline Skrevet 10. mai 2006 #13 Skrevet 10. mai 2006 Har prøvd mange forskjellige, men liker kun den fra Revlon. Dessverre selges den ikke lenger i Norge.
Dru Skrevet 10. mai 2006 #14 Skrevet 10. mai 2006 Hvor har du kjøpt den, hvor mye koster den og vet du om den funker på kort og nedovergående vipper da? ← Mine vipper er korte, og det finnes ikke bøy på dem. Den funker på mine iallfall. Vippetangen kjøpte jeg på Cubus-parfymeriet, tror den kostet i overkant av 200. Er en stund siden, så jeg husker ikke helt. Fikk med en ekstra gummilist, men den har jeg faktisk ikke hatt behov for ennå.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #15 Skrevet 10. mai 2006 Og hvor får du kjøpt det vidunderet da..? ← Hvis det var meg du spurte, så får du kjøpt den på www.shuuemura-usa.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå