Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Hei dere! Ser Oriflame annonserer på KG. Ble litt nyskjerrig og klikket på annonsen - husker jeg hadde et pudder på 80-tallet (!) som het Indian Magic. Det var bare helt fantastisk Fant ikke det samme, men noe som ligner. Trodde vel egentlig de hadde produkter i kategorien for mødre/bestemødre + at det var sånn home-party greier, men her var det mange forskjellige produkter og siden er jo veldig fresh... Noen av dere som har erfaringer med produkter fra de..?
Krista83 Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Jeg ahr handlet litt hos oriflame i det siste. Venninnen til mamma er "medlem" som det heter og handler det vi vil uten å måtte gå på party. Er en gode såper og slikt der, har en lipgloss og det egget med lipsyl er klarer jeg meg ikke uten..
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Visste heller ikke at Oriflame var på nett Ser bra ut, og produktene ser fine ut. Mange tilbud der også
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er kjempe fornøyd med flere av produktene til Oriflame, og bruker bl.a dagkrem, lip glose, maskara ( kan absolutt anbefales), bodyloition/cream daglig. Det er ikke bestemor produkter Det er mange bra tilbud der nå ser jeg, så dette er å anbefale. Hilsen M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå