Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ei veninne og en mann jeg kjente før, var sammen da hun var 13 år og han var 15 år. Nå er de 21 og 23.

De var glad i hverandre, men gjorde det slutt av forskjellige grunner (jeg vet ikke så mye om årsakene, for ingen av dem snakket så mye om det.)

Begge kom seg videre med nye kjærester etterhvert, men etter litt over ett år ble de sammen igjen. Det varte ikke lenge, og jeg husker at begge var veldig lei seg etterpå.

De var kjempegode venner til hun var 18 og han 20. Da flytta han og de mista kontakten. Da hadde hun kjæreste og han drev vel også å rota med noen andre jenter, det er nok eneste grunnen til at de ikke ble sammen igjen. De sa ikke så mye, men det var veldig tydlig at de likte hverandre veldig godt.

For noen måneder siden fikk jeg høre at han og den nåværende kjæresten hans hadde fått barn.

Jeg har ikke snakka med han etter at han flytta, men noen kompiser av oss alle snakka med han ca et halvt år før fødselen. De sa at han savner hjemstedet sitt og spesielt veninna mi. Han sa også at han trodde ting ville fungere veldig bra mellom dem hvis de hadde møttes nå. At de var for unge sist de var sammen.

Jeg ble sint da, for han skulle jo bli pappa til ei anna dames barn.

Derfor sa jeg ikke noe til veninna mi om hva han følte. Hun sa at hun syntes det var kjempekoselig da hun fikk vite at eksen skulle ha barn. Vi var en svær gjeng som satt sammen da vi fikk "nyheten". Senere virket hun veldig fraværende. Hun var helt stille og hadde tårer i øynene da hun sa at hun måtte gå hjem.

Hun så ekskjæresten sin for et par dager siden. Han så ikke henne, så hun gikk ikke bort til han. Hun fikk sommerfugler i magen og har ikke fått til å tenke på noe annet enn han i det siste. Hun tenker også "det kunne vært meg og han". Jeg har så vondt av henne.

Men jeg mener at har han barn så har han barn. Da må han konsentrere seg om den lille familien sin. Men ei anna veninne av meg (som har hatt endel kontakt med mannen) sier at et barn ikke er noe hinder for ekte kjærlighet i år 2006. "Hvis to mennesker ikke klarer å slippe taket i hverandre, så må de være sammen." Hun mener at det er best at han dropper hun han er sammen med så fort som mulig, siden han helt klart har sterke følelser for veninna mi. Hun mener også at utroskap i tankene er verre enn fysisk, og at de gjør vondt verre ved å ikke stå for det de føler. Og at barnet vokser opp med en far som aldri vil glemme en av eksene sine ikke er bra.

Jeg er uenig. Alt er forandret nå når han har barn ikke sant?

Han kommer vel snart til å glemme veninna mi og omvent?

Videoannonse
Annonse
Gjest jeg igjen
Skrevet

De vet nok forresten ikke hva hverandre føler. Det er ikke riktig at begge tenker "h*n er sikkert over meg", og at de dermed ikke får være sammen bare fordi at jeg og andre lar være å fortelle ting vi hører?

Skrevet

Hva som er rett for dem er det bare de to som vet.

Hvis de fortsatt har sterke følelser for hverandre og faren til barnet har mer følelser for eksen enn for sin nåværende, da må han gjøre det som er rett for seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Ho han har barn med er sikkert tjukk og ekkel nå, så hvorfor ikke gå tilbake til eksdama? :enig_anim:

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Han eksen er iallefall attraktiv nå siden hun har en følelse av at han ikke er like lett tilgjengelig som før.

er i et forhold som har samme histore i som beskrevet overfor... og angrer på det.. Burde vært bare "roting" 1 gang og så brent broen og gått videre for godt! de samme problemene vi hadde første gang har vi dobbelt så mye nå 4 gang vi er i sammen.. Ser for meg at jeg blir alene veldig snart og alenemor.. dessverre.

Glem typen som skal ha barn kom deg videre og "get a life"!

Gjest Gjest
Skrevet
Han eksen er iallefall attraktiv nå siden hun har en følelse av at han ikke er like lett tilgjengelig som før.

Han er vel heller mindre attraktiv når han har dame og barn? Jeg ville hvertfall ikke prøvd meg på han.

Skrevet

Enig med Pia-gjesten! Komme seg videre! Han har jo tross alt fått barn med en annen!! Hvordan har de tenkt til å bygge videre på det? Hvordan skal hun kunne stole på en mann som går fra nybakte mødre?

Høres ut som en skikkelig drittfyr spør du meg! Har lyst til å sparke ham så hardt at han aldri kan få unger igjen.

For all del, ikke la venninnen din vende tilbake til det svinet. Han dumper sannsynligvis henne også når hun akk har født...

Skrevet
Enig med Pia-gjesten! Komme seg videre! Han har jo tross alt fått barn med en annen!! Hvordan har de tenkt til å bygge videre på det? Hvordan skal hun kunne stole på en mann som går fra nybakte mødre?

Høres ut som en skikkelig drittfyr spør du meg! Har lyst til å sparke ham så hardt at han aldri kan få unger igjen.

For all del, ikke la venninnen din vende tilbake til det svinet. Han dumper sannsynligvis henne også når hun akk har født...

:enig:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan skal hun kunne stole på en mann som går fra nybakte mødre?

Man bør ikke holde sammen med ei dame bare fordi at hun nettopp har født! Hvis han er mer glad i eksen, bør han dumpe den nye dama. Om han tenker på eksen så er han på en måte "utro". Dama fortjener vel bedre enn det! Babyen også! Kanskje eksen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...