Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva heter den sangen som de synger på i BB-huset. Den er svensk, og det eneste jeg husker fra teksten er "Anna heter hon,...hon heter Anna...bla bla". Typisk fest/fårspill-sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 haha, det er båten anna! har ikke sett bb jeg, men hørt sangen trur faktisk det er årets russesang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Bass Hunter - Botten Anna Fant den Thank u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 9. mai 2006 #4 Del Skrevet 9. mai 2006 jag kjanner en båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravenna Skrevet 9. mai 2006 #5 Del Skrevet 9. mai 2006 En BOT, heter det. Ikke en båt. Han tror Anna er en BOT på irc, men det viser seg at det er en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 9. mai 2006 #6 Del Skrevet 9. mai 2006 jada, det er en jente til slutt. men jeg søkte på BÅTEN anna og sangen kom den men du har sikkert rett, det er vel bot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 9. mai 2006 #7 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe båten anna Morsom sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 10. mai 2006 #8 Del Skrevet 10. mai 2006 Er det virkelig noen som VET hva det er? Er det BOT? Og ikke BOTT? Og er Bott Båt på svensk? Når jeg hører sangen ser jeg alltid for meg en båt jeg.. Mye morsommere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravenna Skrevet 10. mai 2006 #9 Del Skrevet 10. mai 2006 Sangen heter vel botten anna, på svensk. Men det heter bot på engelsk. Samme det vel. Du har vel brukt irc? Da vet du at der fins mange bot'er, som utfører funksjoner automatisk. Som f.eks kicker eller banner noen fra kanalen. Uansett: http://en.wikipedia.org/wiki/IRC_bot Her er teksten på sangen: http://v3.hamarungdom.no/forum/forum.php?p=1&f=25&t=9055 Off som jeg bryr meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2006 #10 Del Skrevet 10. mai 2006 Den er så jævlig Tenke seg til! Håper jeg som russ slipper å høre den mer enn den ene ganga jeg har hørt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 10. mai 2006 #11 Del Skrevet 10. mai 2006 er du russ i år? syns den er litt kul jeg da men ble skuffa når det var en bot å ikke en båt..hadde sett for med båten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus_85 Skrevet 10. mai 2006 #12 Del Skrevet 10. mai 2006 "Hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt" *Pus hopper opp på bordet og danser vilt* sangen er jo så ille at den er kul!! MJAU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 10. mai 2006 #13 Del Skrevet 10. mai 2006 Måtte laste den ned nå for å finne ut "what the fuzz was all about". Typisk partysang, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #14 Del Skrevet 11. mai 2006 Eg trudde lenge at det va snakk om båten anna. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 12. mai 2006 #15 Del Skrevet 12. mai 2006 da var vi flere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #16 Del Skrevet 12. mai 2006 Er forsinket russ, ja, men glemmer stadig vekk at jeg er det Har bare 11 russeknuter og ingen av dem innebærer komplett nakenhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 12. mai 2006 #17 Del Skrevet 12. mai 2006 såså, fikk ikke så mange knuter jeg heller, for var syk halve russetida Å ingen innbar nakenhet..kjedelig. hehe. Den beste var en vinflaske på 10 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiko Skrevet 24. mai 2006 #18 Del Skrevet 24. mai 2006 Er det virkelig noen som VET hva det er? Er det BOT? Og ikke BOTT? Og er Bott Båt på svensk? Når jeg hører sangen ser jeg alltid for meg en båt jeg.. Mye morsommere da! ← Det er Botten Anna. Altså, BOT! Bot er en forkortelse for "Robot" Og til du som skrev "banna dig så hårdt" er feil.. Klarer ikke stave det på svensk, men på norsk er det "og hun kan banne deg, det er så hot (deilig)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månekvinnen Skrevet 24. mai 2006 #19 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg trodde også at det var en båt....søren å! Jeg synes den var så koselig jeg, da...er visst ikke så god i svensk! Men for meg ar Anna alltid en BÅT... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #20 Del Skrevet 24. mai 2006 Trodde også at Anna var en båt... Hørte jo noe om en kanal i sangen, så syntes det stemte bra. Men så fikk jeg høre at det var en slags vakt i et forum/chatrom, som banner brukere og slikt.... Da er den ikke gøy lenger, da er den bare harry og nerdete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå