Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Jente_81
Skrevet

I 6 år var jeg sammen med en som ikke kunne tenke seg analsex, så da ble det ingenting.

Men så har jeg møtt på en som liker dette, og dette tenner jo meg.

Men jeg er så trang der bak.... er det bare trening eller? Jeg sprekker lett og det hender faktisk at det er vondt å få ut det som skal ut.......

Har sett meg selv i speilet og det ser ellers normalt ut....... huff.... men men

Er det bare tonnevis med glid og laaaaaaaang oppvarming som skal til?

Ja, jeg har ikke peiling. Dere som ikke har noe hjelpsomt/positivt å si kan la være, hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dere som ikke har noe hjelpsomt/positivt å si kan la være.

OK.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere kan jo starte med en finger og en tynn dildo og masse glidekrem i starten. Man må slappe godt av. Og ikke alle kan ha det. Min mann har fot tykk penis, så det går ikke. Har hatt det med andre før.

Skrevet

Det viktigste man må tenke på når det gjelder analsex er god tid og masse glidemiddel. Og at jenta føler seg trygg og slapper av. Rumpen består av to typer muskler, en viljestyrt (den som du kniper rumpen sammen med) og en litt lengre inn som ikke er viljestyrt. Det er vanskelig å trenge inn i en rumpe som ikke er avslappet, så det er viktig å slappe godt av og puste med magen.

For meg funker det best med at han slikker meg først for å få meg til å slappe helt av. Deretter begynne med en forsiktig finger. Når den er på plass er det viktig at han holder fingeren i ro en stund, slik at rumpen får vent seg til at det er noe der.

Etterhvert som man slapper mere av, kan man enten prøve med to, eller en tynn analplugg. Vi pleier å "jobbe" oss frem til at jeg får plass til tre fingre, før vi begynner med samleie. Det skal ikke gjøre vondt, da går dere enten for fort frem eller bruker for lite glidemiddel Det kan ikke blir for mye glidemiddel, pøs på!!!!

Kos dere masse, du har masse å glede deg til!!! :sjarmor:

Bare husk at dere må la rumpen hvile innimellom ellers kan du få rifter og hemorrider...... :overrasket:

Gjest Bite me
Skrevet

øvelse gjør mester etter att du har gjort dette kanskje tre ganger elsker du det det skal jeg love deg. bruk masse glid og det vil gli!! :ler: jeg kan noen ganger ikke tenke meg annet for det er godt!!!! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

hva gjør man før analsex, hvordan skyller dere rompa eller hva slags forberedlser gjør dere for å unngå at det kommer avføring på han eller leketøy?

Skrevet

Før så prøvde jeg å bruke dusjen, etter at jeg hadde vært på do. Så prøvde jeg klyster, men det fikk jeg litt kramper av. Så kom jeg på at man kan bare bruke vann, og den enkleste måten å få vannet inn er med en sprøyte eller lignende. Pleier å skylle to, tre ganger...har ikke opplevd noen uhell etter dette... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Før så prøvde jeg å bruke dusjen, etter at jeg hadde vært på do. Så prøvde jeg klyster, men det fikk jeg litt kramper av. Så kom jeg på at man kan bare bruke vann, og den enkleste måten å få vannet inn er med en sprøyte eller lignende. Pleier å skylle to, tre ganger...har ikke opplevd noen uhell etter dette... :)

aNALSEX ER JO VEEELDIG SPESIELT OG dEIILIG!!! Så ikke Alle bryr seg om litt dritt -- Analsex er best!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...