Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_81
Skrevet

Sånn ser min hverdag ut:

opp kl 07.00, bussen til skolen går 08.20 - ferdig på skolen mellom 12 og 14.

- så hjem, koble av litt og av og til sove på sofaen 1 times tid.

2 ganger i uka dra ut å ri, hjemme i 4- 5 tida. Lage mat, se på tv - lese lekser osv, legge seg kl 22-23 (kansje tidligere, varierer)

De andre dagene går jeg tur eller trener med hundene......

Spiser frokost kl 10.00 på skolen og lunsj i 12 tida.... spiser normalt sunt. Liker grønnsaker og frukt. Middag. så litt småting på kvelden, kunne sikkert vært sunnere......

uansett hva jeg gjør føler jeg meg utslitt, mangler energi. Det har hjulpet litt med at sommeren er på vei og at det er lysere tider..... Men jeg føler meg ikke normal! Jeg har lyst å kunne dra å trene på helse studio, eller svømme.... men så er jeg redd for å ikke ha energi til hundene mine..........

Hva bør jeg spise for bedre energi? Ønsker å forbrenne litt fett å få mere magemuskler.......... men hvordan trene når man bare vil sove? Og hvordan få det til når man går på skole uten å ødelegge timene med at man er sliten og trøtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får faktisk mer energi av å trene! Det er jeg et levende bevis på!

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Man får faktisk mer energi av å trene! Det er jeg et levende bevis på!

Det stemmer og ikke minst så virker det bra på humøret også. Sett i gang med trening så skal du se at det bedrer seg!

Skrevet

Skriver under på trenings-tipset ja!! :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jepp, trening gjør underverker!

Jeg var også veldig slapp tidligere, og vurderte å gå til legen på grunn av det. Men så begynte jeg å trene i stedet. Den første måneden var jeg ganske utslitt etter trening, men etter det har jeg bare fått ny energi av treningen. Dette gjelder generelt i hverdagen og faktisk også de dagene jeg trener.

Gjest Jente_81
Skrevet

Har lyst å trene, men er så redd for at dette i begynnelsen kommer til å gå utover skolen. Og eksamen ligger rett rundt hjørnet.

Skal til legen i dag å snakke med han. Det blir bra. Kansje svømming hadde vært fint for meg? Har også de siste dagene hatt vondt i knær og ankler....

Gjest Gjest
Skrevet

Bytt ut den timen du sover midt på dagen med trening!!!!

Du trenger ikke en times søvn mitt på dagen når du er 25 år, det gjør bare vondt verre.

Kom deg ut i frisk luft istedet!!!

Sov 7-9 timer hver natt!!

Spis frokost, lunsj, middag og kveldsmat, som du allerede gjør.

Skrevet

Kan du ikke skrive opp hva du spiser i løpet av en dag sånn ca da. Det kan også være noe der. Frokost klokka 10 når du står opp kl 7 er for seint. Spis innen 1 time etter at du har stått opp.

Syns du det er vanskelig å få i deg noe frokost så lag deg smoothies med frukt, bær, yoghurt. Det metter godt og du får i deg masse sunne stoffer :)

Ellers enig med de andre ang trening. Det gir energi.

Gjest Gjest
Skrevet

For å orke å trene, er det viktig å spise nok mat, og riktig mat. Er du flink til dette?

Gjest Thalassa
Skrevet

øhhh.. hallo? Ridning er jo kjempeslitsomt.. var skikkelig gåen etter at jeg tok ridetimer. Synes det er som en treningstime jeg da.

Er nok maten du burde satse på i så tilfelle. Havregryn gir masse energi, grovt brød og mye grønnsaker er bra saker, kutt ut sukkeret, det kan du bli trøtt av, brus o.l

Jeg spiser en salat om dagen vanligvis til lunsjen, da føler jeg meg mye bedre av en eller annen grunn enn hvis ikke jeg gjør det. Masse vitaminer vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...