Gå til innhold

Noen som har handlet kjole på House of brides?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.houseofbrides.dk/

Noen som har erfaring herfra?

Jeg har fått et tilbud på kjole herfra.

Tenkte å dra for å prøve den her i Norge først, for så å bestille den og hente den selv i Køben.

Tenker meg å kjøpe sko her også.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke kjøpt derfra selv, men kjenner flere som har gjort det og har hør tmye positivt om butikken. Det er mye penger å spare på å kjøpe kjole i Danmark.

Lykke til!

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Jeg har kjøpt kjolen min der. På butikken på Rådhuspladsen. Kjempeservice og kjempeutvalg!! Kan anbefales, men alt i alt tror jeg ikke jeg tjente så altfor mye på kjøpet. Kommer vel litt an på hva slags kjole man kjøper. Men en opplevelse var det, vi tok det som en liten ferietur, forloveren min og jeg :)

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Jeg har også bare gode ord å komme med! E-postkoorespodansen i forkant og serviceen i butikken var strålende =)

Good luck :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men husk å sjekke om du faktisk vil spare noe på det. Jeg var i kontakt med dem før jeg kjøpte kjole, og prisen var faktisk høyere der enn i Norge. Men det er jo prisforskjeller i salongene i Norge også...

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med dem ang pris på drømmekjolen min, de ga meg en pris på 8900kr (norske kroner), og det inkluderte frakt til norge og moms.

Hvis man reiser ned selv og henter kjolen får man jo et ytterligere avslag i prisen (men reisen koster jo litt også).

I norge har jeg fått en pris på 9800kr for kjolen (2005modell)

Skrevet

Jeg kjøpte brudekjolen min på House of Brides i fjor. Fant drømmekjolen på brueshowet på Oslo Plaza, prøvde den i Oslo, og bestilte den så via telefon og e-post hos House of Brides. Norsk pris: 10.500. Pris i København (i NOK) 7.500 inkluert underskjørt og veske (til en verdi av 1500 kr). Sparte dermed ca 4.500 kroner. Like før bryllupet reiste jeg ned og hentet kjolen min. Jeg hade bestilt tilretning på forhånd og skredderiet brukte kun et par timer på å tilpasse kjolen helt etter mine ønsker. De la også opp sløret mitt og tilpasset det til kjolen min selv om jeg ikke hadde kjøpt dette der.

Kan virkelig anbefales :)

Skrevet

Jeg har kjøpt min der, og er kjempefornøyd, både med servicen jeg fikk før, under og etter kjøpet. Super oppfølging fra Bo på mail, og jeg venter nå på at kjolen skal bli klar til å hentes. Jeg tok det som en tur, med min mor, svigermor og forlover/søster :) Skal ned en tur til for å hente den. En tur til København koster ikke mye :)

Skrevet

jeg fant kjolen min på et av bildene,,,så gøy,,jeg kjøpte min Romantica kjole på solgunns boutiqe i lillestrøm,og den kosta 14,400,er en 2006 modell,tror du heelt sikkert får det billigere i danmark :ironi: ,,lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...