Gå til innhold

Fjerning av vorte

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt en vorte på pekefingeren. Den er ikke noe pen og har prøvd alt for å få den bort. Ingenting har fungert på meg, så nå vurderer jeg å dra til lege og få den fjernet på den måten.

Er det noen som har gjort dette før? Bruker de kniv eller iser de den bort? Hva koster dette?

Håper på svar.

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulseline

Jeg har vært hos legen å fjerne vorter. Hun brukte is, og jeg betalte vanlig lege takst.

Kommer an på størrelsen av vorta,så det kan være du må tilbake til legen flere ganger.

Det finnes også noe midler på apoteket, men jeg husker ikke navnet. Du får hjelp på apoteket, hvis du spør. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve kjerringråd.Mener å huske noe med potet og salt over natta eller noe sånn (er så til hjelp jeg serru icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif )

Har ikke forsøkt dette selv,men vet det har funket på andre.

Lykke til icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som jeg sa; jeg har prøvd alt, både kjerringråd og apotekprodukter. Jeg har til og med vasket hendene i måneskinn! icon_lol.gif Nå vurderer jeg å få den iset eller skjært bort. Skal gifte meg til sommeren og syntes den må bort før det.

Trulseline: var det vondt å ise bort vorten?

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi,har du vasket hendene i måneskinn og vorta fremdeles ikke er borte,DA er det på tide å gå til lege da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulseline

Nei, jeg synes det ikke var vondt. Det var litt kalt med en gang, men det går fort over. Det er det eneste som hjelper meg. Jeg tror jeg har prøvd alt jeg også.

LYKKE TIL.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!

Har selv slitt med en vorte i en god stund. Det som hjalp meg var å legge bananskall på den om kvelden. Teipet bananskalbiten på vorten hver natt i ca. 2 uker, og nå er den helt borte. Kan jo være at du har prøvd dette også, men tenkte jeg baRE SKULLE NEVNE DET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...