annjoha Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Vi ønsker å dele ut program i kirka, med "kjøreplan" for vielsen, solister og salmer. Det meste begynner å falle på plass, men jeg trenger noen tips.... 1. Skriver dere teksten til salmene i dette programmet eller bare titelen? 2. Er det noen som har laget et sånn at jeg kan se hvordan dere har utformet det? 3. Eller rett å slett hva skriver dere i den? Foreløpig har jeg tenkt å skrive selve rekkefølgen på vielsen, teksten på salmene, navnet på solister og hva de skal framføre. Har jeg glemt noe?
Mies Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Har ingen eksempler til deg, men slik husker jeg det fra ulike bryllup: Dette bør/kan være med: -Brudeparet og prestens navn, helst også navn på organist og andre musikere -Dato for vielsen -hva skjer liste. Dvs at dere i rekkefølge skriver opp når det er sanger/musikk og lesning/prestens taler, vielser, velsignelse osv. -Skriv opp navnet på musikk som ikke gjestene skal synge (inngangsmarsj ol) -Skriv alt som gjestene skal synge, og skriv inn om det er forspill eller midtspill og de ikke skal synge I det hele tatt, lag en liste over alt som skal skje, skriv ut sangtekstene, og putt det pent inn i et ark og la noen dele dette ut ved inngangsdøren. Noen pynter med bilde eller tegning av kirken, andre setter inn en pent bilde av seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Jepp, vi skriver teksten på salmene i programmet. Da slipper man å tenke på salmebøkene som må deles ut. Ellers skriver vi gangen i vielsen På baksiden skriver vi en takk til de som har bidratt underveis i seremonien
kitekatt Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 (endret) Her er vårt. Håper det kan hjelpe Teksttypen på for og baksiden heter "English" Du får den nok ikke opp hvis du ikke har installert den på maskinen, så da får du bare opp i vanlig tekst. Men den er litt "gammeldags" løkkeskrift liksom Endret 10. mai 2006 av kitekatt
Mies Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 så fint det ble Jeg likte spesielt godt den første salmen, hva heter den? Ble helt rørt jeg
kitekatt Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 så fint det ble Jeg likte spesielt godt den første salmen, hva heter den? Ble helt rørt jeg ← Den heter Å Gud velsigne disse to. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå